Паспорт
-
Від: автор Ірина
До: Офіс Президента України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи) щодо:
1. Порядок отримання документу - паспорт громадянина України з підтвердженим єдиним громадянством держави України, національності українка, у вигляді паспортної книжечки.
2. Чи існує паспортна служба в Україні для громадян? Де саме?
3. Який державний орган в Одеській області здійснює оформлення і видачу документів громадянам України, що посвідчують особу і підтверджують громадянство?
4. Чи являється пластикова id-картка документом, підтверджуючим громадянство?
У випадку, якщо з якихось причин Ви не можете надати відповідь, Ви маєте письмово вказати причину, а також направити цей запит компетентній особі та повідомити мене про це письмово.
З повагою, автор Ірина
УВАГА!!! Електронна адреса [1][email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять з
цієї адреси, не потрібно.
У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:
- [2][email address] – для звернень громадян;
- [3][email address] – для кореспонденції організацій;
- [4][email address] - для кореспонденції органів судової влади.
Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» ([5]http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.
Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.
Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України ([6]https://ca.informjust.ua/verify).
Для цього необхідно:
1. Завантажити ифайли, які долучено до електронного листа (файл з
розширенням pdf (безпосередньо електронний документ) та з розширенням p7s
(файл електронного цифрового підпису)).
2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП (https://ca.diia.gov.ua/verify
або https://czo.gov.ua/verify) .
3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.
4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.
Державна міграційна служба України
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. mailto:[email address]
4. mailto:[email address]
5. http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15
6. https://ca.informjust.ua/verify