паспорти для мешканців ТОТ

Олена Глушко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну статистичну інформацію по роках:

- Скільки осіб, які мають постійну реєстрацію на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, протягом 2016-2020 років звернулися до органів Державної міграційної служби України для оформлення паспорту громадянина України у зв'язку з обміном, замість втраченого або вкраденого?
-Скільки осіб, які постійно проживають на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, протягом 2016-2020 років звернулися до органів Державної міграційної служби України для оформлення паспорту громадянина України вперше?
- Скільки осіб, які мають постійну реєстрацію на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, протягом 2016-2020 років отримали паспорт громадянина України зразка 1994 року (у формі "книжечки")?
- Скільки осіб, які мають постійну реєстрацію або постійно проживають на тимчасово окупованих територіях Донецької та Луганської областей, протягом 2016-2020 років отримали паспорт громадянина України у формі ІD-картки?
- Скільки громадян України на даний час не мають зареєстрованого місця постійної реєстрації, за даними Державної міграційної служби України?

З повагою,

Олена Глушко,
юрист ГО "Донбас СОС"

Державна міграційна служба України

1 Attachment



УВАГА!!! Електронна адреса [email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

 

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;

- [email address] – для листів організацій.

 

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України (https://ca.informjust.ua/verify).

 

Для цього необхідно:

1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
(https://ca.informjust.ua/verify).

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

 

Державна міграційна служба України