Підстави для утворення ТЦК та СП
Доброго дня!
Відповідно до ст.81 Цивільного кодексу України: Юридична особа публічного права створюється розпорядчим актом Президента України, органу державної влади, органу влади Автономної Республіки Крим або органу місцевого самоврядування.
Порядок утворення та правовий статус юридичних осіб публічного права встановлюються Конституцією України та законом.
(Про закон, що регулює окремо створення юридичних осіб публічного права - мені не відомо. Конституцію України не розкриває поняття утворення юридичних осіб публічного права)
Стаття 87. Створення юридичної особи
1. Для створення юридичної особи її учасники (засновники) розробляють установчі документи, які викладаються письмово і підписуються всіма учасниками (засновниками), якщо законом не встановлений інший порядок їх затвердження.
Юридична особа приватного права може створюватися та здійснювати діяльність на підставі модельного статуту, затвердженого Кабінетом Міністрів України.
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
1. Надати фото-копію оригіналу, належним чином завіреного розпорядчого акту щодо утворення юридичної особи публічного права з назвою - ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ( ЗАПОРІЗЬКИЙ ОТЦК та СП).
2. Надати фото-копію оригіналу, належним чином завіреного модельного статуту юридичної особи приватного права з назвою - ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТ КОМПЛЕКТУВАННЯ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПІДТРИМКИ ( ЗАПОРІЗЬКИЙ ОТЦК та СП).
3. Надати фото-копію оригіналу, належним чином завіреного розпорядчого акту щодо ліквідації юридичної особи публічного права з назвою - ЗАПОРІЗЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ВІЙСЬКОВИЙ КОМІСАРІАТ ( код ЄДРПОУ 07835529).
З повагою,
Вікторія Олександрівна Чирко
Доброго дня!
Дякую за надану інформацію.
Твердження, викладені в абзаці 2 вашої відповіді будуть оскаржені в судовому порядку, так як порушують права людини і громадянина на отримання інформації.
Керуючись нагодою, прошу надати наступну інформацію, відповідно до ЗУ №1357-IX від 30.03.2021 р., а саме:
Прикінцеві та перехідні положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Установити, що:
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки утворюються на базі діючих військових комісаріатів шляхом їх перетворення протягом двох місяців з дня набрання чинності цим Законом;
територіальні центри комплектування та соціальної підтримки є правонаступниками військових комісаріатів, на базі яких вони утворюються.
Надати відповідно до закону інформацію про те, в який саме період ( часовий інтервал) відбувався процес перетворення, а саме робота комісії з перетворення юридичної особи публічного права - Запорізький обласний військовий комісаріат на Запорізький обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки ( дата «з» та «по»)
З повагою,
Вікторія Олександрівна Чирко
Доброго дня!
Шановний ДМИТРО СМІРНОВ!
У субʼєкта господарювання з назвою ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1314, я не запитувала інформацію.
В своїй відповіді ви надаєте посилання, що ніби містить відомості про ТЦК та СП. Але посилання містить лише перелік цих формувань, що ведуть свою діяльність за межами Конституції України, законів та здорового глузду.
Станом на сьогодні я не отримала змістовної відповіді щодо підстав діяльності ЗАПОРІЗЬКОГО ОБЛАСНОГО ТЦК та СП. Розпорядчі акти, що не оприлюднені - є нікчемними та нечинними, відповідно до ст.57 Конституції України. Інформація приховується від публічного оприлюднення, свідчить про кримінальне підґрунтя їх діяльності, в особі керівників цих установ та всіх співробітників.
З повагою,
Вікторія Олександрівна Чирко,
субʼєктом міжнародного публічно права - людина