Підставі і причини невиконання вимог законодавства України і пособництва дискримінації осіб із інвалідністю

Юрій Литвиненко

Доброго дня!

Загальна інформація.

Дніпропетровська обласна рада заперечує, що вона зобов'язана забезпечити фінансування (ст. 91 Бюджетного Кодексу України, п. "г") компенсації пільгового проїзду в приміських маршрутах загального користувпння особам із інвалідністю.
Та всіляко ухиляється і відмовляється, чим пособствує системнис і грубим правопорушенням у відношенні осіб із інвалідністю, припинити системні безкарні акти прямої дискримінації осіб із інвалідністю на території міста Дніпро і області.

Законом України. Про автомобільний транспорт" (далі - Закон) визначено, що обласні державні адміністрації формують у приміському та міжміському сполученні мережу автобусних маршрутів загального користування. що не виходять за межі території області, а органи місцевого самоврядування формують мережу міських автобусних маршрутів загального користування
Зазначені органи влади здійснюють Контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території.

Статтею 37 Закону визначено, що пільгові перевезення пасажирів, відповідно до законодавства користуються правом на безоплатний прод забезпечують автомобільні перевізники, які перевозять пасажирів автобусними маршрутами загального користування

Автомобільному перевізнику, який здійснює перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування, забороняється відмовлятися пільгового перевезення, крім випадків, передбачених законом Види та обсяги пільгових перевезень установлюються замовленням, у якому визначається порядок компенсації автомобільним перевізникам, які здійснюють перевезения пасажирів на маршрутах загального користування, збитків від цих
перевезень
Згідно зі статтею 29 Закону місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування зобов'язані надати перевізникам, які здійснюють пільгові перевезення пасажирів та перевезення пасажирів за регульованими тарифами, компенсацію відповідно до закону.
В конкретному випадку, системні і грубі порушення у відношенні осіб із інвалідністю вчиняють працівники Центрального автовокзалум ПрАТ ДОПАС які очевидно користуються особливим покровительством посадових осіб Дніпропетровської обласної ради, вочевидь, і ДОДА.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Підстави не виконання посадовими осоьами Дніпропетровської обласної ради вимог статей 29, 37 Закону України Про автомобільний транспорт і положень статті 91 Бюджетного кодексу України.
2. Які ще причини, окрім корупційних і мародерства, спонукають депутатів і постійні комісії обласної ради діяти всупереч законних прав і інтересів мешканців міста і області, том числі шляхом пособництва особам із ДОДА.

З повагою,

Юрій Литвиненко

обласна рада Днiпропетровська, Дніпропетровська обласна рада

2 Attachments

Ͳ
2234/0/2-23 21.09.2023

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]

інформація ОДА Публічна,

1 Attachment