Підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ольга, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Згідно "Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-пелагогічних працівників", затвердженого постановою КМ України № 800 від 21.08. 2019 року (далі Порядок), педагогічні працівники зобов'язані підвищувати свій фаховий рівень за накопичувальною сиситемою щорічно та, на момент атестації, мати 150 годин. Питання у наступному: чи зобов'язаний вчитель, попри набрані на різноманітних платформах 150 годин (платформи ЕдЕра, На урок, Всесвіта, Прометеус тощо та отримав Сертифікати) впродовж 5 років до моменту атестації, підвищувати кваліфікацію на базі ІППО (в нашому випадку КНЗ КОР "КОІПОПК" м. Біла Церква) та отримати не менше 70 годин? Згідно п.9, абзацу 3 Загальної частини Порядку педагогічні працівники мають право підвищувати кваліфікацію у різних суб’єктів підвищення кваліфікації. В якому документі вказано що ІППО основний суб'єкт для підвищення кваліфікації?
Чи обов'язково вчителям проходити курси на базі ІППО кожні 5 років? Приклад: вчитель математики проходила курси в ІППО 26.02. 2016 року. Її направляють на курси в ІППО у 2021 році та наголошують, що вона має їх пройти до 26.02. 2021 року, бо в інакшому випадку втратить гроші, бо не отримуватиме заробітньої плати за своєю категорією. Водночас, вчитель має безліч Сертифікатів про підвищення кваліфікації по 30, 60 годин на платформі ЕдЕра, Всеосвіта та від пролонгованих курсів у ІППО. Методист району наголошує, що Сертифікати не дають права на атестацію, а лише Посвідчення є правомочними.
У якому випадку вчителі початкових класів можуть обміняти в ІППО свої Сертифікати на Посвідчення? Приклад: вчитель початкових класів закінчила очні та дистанційні курси, в результаті чого отримала Сертифікати: "Онлайн-курс для вчителів початкової школи" (тривалістю 60 годин) на платформі ЕдЕра, курс "Підвищення кваліфікації учителів початкових класів з упровадження нового Державного стандарту початкової освіти" (тривалістю 60 годин) від КНЗ КОР "КОІПОПК" Біла Церква. Ще ця вчителька пройшла онлайн-курс на платформі ЕдЕра "Робота вчителів початкових класів з дітьми з особливими освітніми потребами" (розрахований на 30 годин).
Атестація вчителів вищої кваліфікаційної категорії та зі званнями відбувається атестаційною комісією ІІ рівня. Ця сама комісія наголошує, що не атестує вчителя, так як немає курсів в ІППО, які є обов'язковими попри наявність Сертифікатів, які також мають бути і в сукупності мати 150 годин. Тобто - Сертифікати 150 год. та Посвідчення з ІППО не менше 70 годин, що у сумі становить 210 год. Де такі норми прописані і звідки вони беруться?
Ця ж комісія мені пояснює, що консультувалися у Майбороди Зінаїди Яківни, керівника навчального відділу КНЗ КОР "КОІПОПК" м. Біла Церква, яка їм пояснила, що курси на базі ІППО обов'язкові і в термін кожні 5 років, попри проходження курсів на різних платформах. Вона (Майборода З.Я.) особисто мені по телефону наголосила, що атестувати вчителів мають право лише з наявністю Посвідчень від КНЗ КОР "КОІПОПК".
Де ж обіцяна демонополізація ІППО та "гроші ходять за вчителем"?
В які інстанції звертатися, якщо порушуються права вчителя на вільний вибір об'єкта чи суб'єкта підвищення фахової кваліфікації?

P.S. Така проблема наявна не тільки в нашому районі та у нашій області. Скрізь учителі потерпають від такого свавілля. Чи є можливість звернутися до Мандзій Любомири Степанівни із проханням надати чіткі роз'яснення щодо системи організації підвищення фахової кваліфікації педагогічних працівників, зібравши усіх методистів та заступників директорів, які є відповідальними за цей апарат.

З повагою,

Ольга Володимирівна Дубіська, заступник директора з навчально-виховної роботи Пристромської ЗОШ І-ІІІ ступенів Бориспільського району

Міністерство освіти і науки, Міністерство освіти і науки України

2 Attachments

 

 

 

[1]1

 

 

[2][email address]

 

 

 

 

References

Visible links
2. mailto:[email address]

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]