Підвищення якості обслуговування КП "Хмельницькліфт".
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Інформацію щодо звернень виконавчого комітету, проведення спільних нарад із КП "Хмельницькліфт", інших заходів з метою зобов'язання "Хмельницькліфт" забезпечити належний доступ споживачів до диспетчерської служби шляхом встановлення додаткового телефонного номеру найбільш поширеного в місті мобільного оператора Київстар.
Адже на сьогодні дане підприємство (диспетчерська служба) єдине не має доступного для споживачів додаткового номеру, що створює для більшості мешканців міста ряд незручностей.
З повагою,
ГО "Спілка власників житла міста Нетішин"
----- Original Message -----
From: =?UTF-8?B?0JPQniBc?=Спілка власників житла міста Нетішин\""
<[FOI #28688 email]>
To: "FOI requests at khmeln24" <[khmeln24 request email]>
Sent: Friday, December 01, 2017 4:37 PM
Subject: Інформаційний запит - Підвищення якості обслуговування КП
"Хмельницькліфт".