Пенсійне забезпечення, оновлення довідок ДФС України

Жаріков Дмитро

Доброго дня!

Раніше я проходив службу в органах податкової міліції з листопада 1999 по вересень 2021. Наказом ДФС в Одеській області №176-о від 13.09.2021 мене, звільнено з посади та органів податкової міліції Головного управління ДФС в Одеській області в запас за п.“г” ст.64 (через скорочення штатів) згідно Положення про проходження служби рядовим і начальницьким складом органів внутрішніх справ України, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 29 липня 1991 року № 114 з 17.09.2021.
З 18.09.2021 я перебуваю на обліку в Головному управлінні Пенсійного фонду України в Одеській області (далі- ГУ ПФУ в Одеській області) та являюсь пенсіонером (пенсійна справа № 1505027078) і отримую пенсію за вислугу років відповідно до Закону України «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» від 09.04.1992 №2262-XII (далі - Закон №2262-XII).
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року № 2939-VI публічна інформація - це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь- яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб'єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Мотивована відповідь розпорядника має містити не тільки формальні посилання на норми закону, які обмежують доступ, а й змістовний аналіз, чому від поширення такої інформації постраждають інтереси осіб. Чому такий захист має переваги над правом суспільства знати таку інформацію. Це, так званий, трискладовий тест з ч.2 ст.6 Закону України «Про доступ до публічної інформації». Про його виконання йдеться і у Постанові Пленуму ВАСУ №10 від 29.09.2016 року.
Відповідно до ст. 3, 4, 5, 11, 12, 13, 14, 15, 19, 20, 22 Закону України "Про доступ до публічної інформації" прошу Вас:
1. Надати до ГУ ПФ в Одеській області довідки про розмір грошового забезпечення для перерахунку Жарікову Дмитру Олексійовичу пенсії станом на 01.01.2022, та 01.01.2023 року у відповідності до вимог статей 43 і 63 Закону України від 09.04.1992року № 2262- XII «Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб» з врахуванням положень постанови КМУ від 30.08.2017 № 704 щодо визначення посадового окладу і окладу за військовим званням шляхом множення розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого законом на 1 січня календарного року, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з обов`язковим зазначенням у довідках посадового окладу і окладу за військовим званням, обчислених шляхом множення прожиткового мінімуму для працездатних осіб, встановленого Законом про Державний бюджет України на відповідний рік як розрахункова величина для визначення посадових окладів працівникам інших державних органів, оплата праці яких регулюється спеціальними законами, станом на 01.01.2023, на відповідний тарифний коефіцієнт, та з зазначенням відомостей про розміри інших щомісячних видів грошового забезпечення, обчислених з урахуванням розмірів встановлених окладів, для здійснення перерахунку пенсії відповідно з 01.02.2022, 01.02.2023 року.

Відповідь на запит прошу Вас направити у встановлений термін.

З повагою,

Жаріков Дмитро

Publishinfo, Кабінет Міністрів України

Д. О. ЖАРІКОВУ

[FOI #117166 email]

 

5 вересня 2023 р. № 17-23/216

 

Шановний Дмитре Олексійовичу!

 

Ваш лист 04.09.2023 надійшов на адресу електронної пошти Секретаріату
Кабінету Міністрів, визначену для подання запитів на публічну інформацію.

Згідно із статтею 19 Конституції України органи державної влади та органи
місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на
підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та
законами України.

Відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про доступ до
публічної інформації» (далі – Закон) публічна інформація – відображена та
задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, яка
була отримана або створена у процесі виконання суб’єктами владних
повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством або яка
знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників
публічної інформації, визначених цим Законом.

Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст
документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо.

Ваш лист за змістом не відповідає вимогам до запиту на інформацію, містить
по суті прохання вчинити певні дії, тому не може бути розглянутим
відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Згідно зі статтею 13 Закону України «Про звернення громадян» діловодство
щодо звернень громадян ведеться в порядку, який встановлюється Кабінетом
Міністрів.

Прийом та реєстрація електронних звернень громадян регулюється Інструкцією
з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і
місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на підприємствах, в
установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової
інформації (далі – Інструкція), затвердженою постановою Кабінету Міністрів
від 14.04.1997 № 348. Відповідно до Інструкції діловодство за пропозиціями
(зауваженнями), заявами (клопотаннями) і скаргами громадян в органах
державної влади і місцевого самоврядування, об’єднаннях громадян, на
підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в
засобах масової інформації ведеться окремо від інших видів діловодства і
покладається на спеціально призначених для цього посадових осіб чи на
підрозділ службового апарату.

Відповідно до абзацу третього пункту 2 Інструкції електронне звернення
приймається на визначену електронну адресу або шляхом заповнення
електронної форми, яка розміщується на офіційному веб-сайті організації.

Для прийому електронних звернень громадян, у тому числі до Кабінету
Міністрів та його керівництва, визначено спеціальну форму реєстрації в
системі «Електронне звернення» за адресою: http://ukc.gov.ua/login_ext/.

Враховуючи викладене, пропонуємо Вам звертатися засобами поштового зв’язку
(вул. М. Грушевського, 12/2, м. Київ, 01008), через спеціальну форму
реєстрації в системі «Електронне звернення» за адресою:
http://ukc.gov.ua/login_ext/ або зателефонувати на урядову «гарячу лінію»
– 1545 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів безкоштовні).

 

Департамент інформації та взаємодії з громадськістю

Секретаріату Кабінету Міністрів

 

 

показати цитоване