Пенсіонери органів прокуратури
-
Від: Володимир
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
Рішенням Конституційного Суду України № 7-р(ІІ)/2019 від 13 грудня 2019 року визнано неконституційним, положення частини двадцятої статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII зі змінами, яким передбачено, що умови та порядок перерахунку призначених пенсій працівникам прокуратури визначаються Кабінетом Міністрів України.
Пунктом третім Конституційний Суд України встановив порядок виконання цього Рішення, зокрема, частина двадцята статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII зі змінами не підлягає застосуванню з дня ухвалення Конституційним Судом України цього Рішення; частина двадцята статті 86 Закону України "Про прокуратуру" від 14 жовтня 2014 року № 1697-VII підлягає застосуванню в первинній редакції.
Тобто, Конституційний Суд України ухвалюючи це рішення дійшов висновку про те, що перерахунок пенсій прокурорам має здійснюватися в порядку визначеному Законом а не підзаконним актом Кабінету Міністрів України.
Це рішення надає право пенсіонерам органів прокуратури звертатися до органів Пенсійного фонду України за перерахунком пенсій.
Загально відомо про те, що Пенсійний фонд України листом від 26.12.2019 No2800-0301-5/39345 звернувся до Міністерства соціальної політики України з приводу узгодження порядку проведення перерахунку пенсій, призначених за нормами Закону України "Про прокуратуру".
Відомо також і про те, що з цього приводу в Міністерстві соціальної політики України 03 січня 2020 року відбулася нарада за участі Пенсійного фонду України та Офісу Генерального прокурора. Також відомо, що найближчим часом, з цього ж питання, мали відбутися ще наради.
Статтею 151-2 Конституції України визначено, що рішення та висновки, ухвалені Конституційним Судом України, є обов’язковими, остаточними і не можуть бути оскаржені.
Конституційний Суд України в мотивувальній частині рішення № 15-рп/2000 від 14 грудня 2000 року зазначив, що рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади. Обов'язок виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України (частина друга статті 150), яка має найвищу юридичну силу щодо всіх інших нормативно-правових актів (частина друга статті 8).
Тому на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- про результати розгляду листа Пенсійного фонду України від 26.12.2019 No2800-0301-5/39345 на нарадах за участі Пенсійного фонду України, Міністерства соціальної політики України, Офісу Генерального прокурора, які відбулися в Міністерстві соціальної політики України 03 січня 2020 року і в наступні дні, з наданням відповідних документів;
- хто представляв 03 січня 2020 року і в наступні дні на цих нарадах Пенсійний фонд України (П.І.Б та посаду представника);
- які організаційні і практичні заходи здійснені Пенсійним фондом України з метою виконання рішення Конституційного Суду України № 7-р(ІІ)/2019 від 13 грудня 2019 року з наданням відповідних документів.
З повагою,
Володимир