Пенсіонери органів прокуратури
-
Від: Володимир
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
У визначений чинним законодавством термін розпорядник не надав відповідь на мій інформаційний запит від 26 січня 2020 року.
Направляю повторний запит і звертаю увагу розпорядника на те, що у разі ненадання або надання неповної інформації, я оскаржуватиму бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду.
Крім того повідомляю про те, що мною бездіяльність розпорядника оскаржена до Омбудсмана з вимогою притягти винних осіб розпорядника до відповідальності за вчинене адміністративне правопорушення передбачене ч.2 ст.212-3 КУпрАП у зв'язку з порушенням Закону України "Про доступ до публічної інформації.
Рішення Конституційного Суду України № 7-р(ІІ)/2019 від 13 грудня 2019 року надає право пенсіонерам органів прокуратури звертатися до органів прокуратури за документами про структуру заробітної плати і до органів Пенсійного фонду України за перерахунком пенсій.
Загально відомо про те, що Пенсійний фонд України листом від 26.12.2019 No2800-0301-5/39345 звернувся до Міністерства соціальної політики України з приводу узгодження порядку проведення перерахунку пенсій, призначених за нормами Закону України "Про прокуратуру" № 1697.
Відомо також і про те, що з цього приводу в Міністерстві соціальної політики України 03.01.2020 і 13.01.2020 відбулися наради за участі Пенсійного фонду України та Офісу Генерального прокурора.
Вважаю за необхідне, в черговий раз, привернути увагу розпорядника до тих об'єктивних обставин, що статтею 151-2 Конституції України визначено, що рішення та висновки, ухвалені Конституційним Судом України, є обов’язковими, остаточними і не можуть бути оскаржені.
Конституційний Суд України в мотивувальній частині рішення № 15-рп/2000 від 14 грудня 2000 року зазначив, що рішення Конституційного Суду України мають пряму дію і для набрання чинності не потребують підтверджень з боку будь-яких органів державної влади. Обов'язок виконання рішення Конституційного Суду України є вимогою Конституції України (частина друга статті 150), яка має найвищу юридичну силу щодо всіх інших нормативно-правових актів (частина друга статті 8).
Частиною четвертою статті 382 Кримінального кодексу України встановлена кримінальна відповідальність за умисне невиконання службовою особою рішення Європейського суду з прав людини, рішення Конституційного Суду України та умисне не додержання нею висновку Конституційного Суду України.
Тому на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- про результати розгляду Міністерством соціальної політики України листа Пенсійного фонду України від 26.12.2019 No2800-0301-5/39345 з наданням відповідних документів;
- про результати нарад які відбулися 03.01.2020 і 13.01.2020 року в Міністерстві соціальної політики України за участі представників Офісу Генерального прокурора, Міністерства соціальної політики України, Пенсійного фонду України з наданням відповідних документів;
- хто представляв 03.01.2020 і 13.01.2020 на цих нарадах Пенсійний фонд України (П.І.Б та посаду представника);
- які організаційні і практичні заходи здійснені Пенсійним фондом України з метою виконання рішення Конституційного Суду України № 7-р(ІІ)/2019 від 13 грудня 2019 року з наданням відповідних документів.
З повагою,
Володимир