Передача майна

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Ганна, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати роз’яснення ситуації та вказати напрямки вирішення питання.
Органом місцевого самоврядування (міською радою) ліквідовано заклад освіти, проведено ліквідаційну процедуру та припинено юридичну особу із внесенням відповідних відомостей до Державного реєстру.
Споруду ліквідованого закладу освіти вирішено передати особі, яка належить до державної форми власності.
На сьогодні дана споруда передана по договору в орендне користування особі, яка належить до державної форми власності.

- до повноважень кого відноситься оформлення технічної документації на нерухоме майно ліквідованого закладу освіти?
- чи може структурний підрозділ районної у місті ради, який обліковує на власному балансі будівлю ліквідованого закладу освіти на праві оперативного управління – передати дану будівлю до комунальної власності міста?
- як відбувається процедура передачі майна з комунальної власності міста в державну власність якщо не оформлені права установчі документи?

З повагою,

Ганна

Shevchenko O.O., SPFU, Фонд державного майна України

1 Attachment

 

 

From: Sergeeva T.V., SPFU <[email address]>
Sent: Friday, November 6, 2020 10:26 AM
To: [email address]
Subject: