Період карантину: вклеювання фото в паспорт та звернення за місцем перебування

Олена Глушко

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу повідомити наступне:
З неофіційних роз'яснень деяких представників Державної міграційної служби, а також з роз'яснень, які надаються на Гарячих лініях ДМС України, стало відомо, що на початку карантинних заходів у березні цього року Державною міграційною службою України були прийняти деякі внутрішні доручення, розпорядження або Накази, які передбачають наступне:

1. Можливість звернення до будь-якого відділення державної міграційної служби під час карантину незалежно від місця реєстрації, постійної або тимчасової.
2. Продовження строків вклеювання фото в паспорт у 25 та 45 років (період карантину + 30 дней, якщо день народження прийшовся на період карантину) не лише без застосування штрафних санкцій у вигляді штрафу, але також без необхідності міняти паспорт-"книжечку" на ID-паспорт.

Хочемо зазначити, що, незважаючи на велику кількість інформації, яка міститься на сайті ДМСУ щодо регулювань під час карантину, саме текстів цих доручень або наказів знайти не вдалося. Також надходять звернення від осіб, яким у деяких відділеннях ДМСУ відмовляють у оформленні документів за місцем звернення або повідомляють, що після карантину вони будуть зобов'язані замінити паспорт зразка 1994 року на ID-паспорт. Тому буду вдячна за надання офіційних роз'яснень.

З повагою,

Олена Глушко,
юрист ГО "Донбас СОС"

Державна міграційна служба України

1 Attachment



УВАГА!!! Електронна адреса [email address] є технологічною і
використовується системою електронного документообігу ДМС виключно для
автоматичної розсилки відповідей. Відповідати на листи, що надходять  з
цієї адреси, не потрібно.

У разі необхідності свої листи надсилайте на адреси:

- [Державна міграційна служба України request email] – для звернень громадян;

- [email address] – для листів організацій.

Цей електронний документ створено в системі електронного документообігу
ДМС з використанням електронного цифрового підпису та відповідно до вимог
статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний
документообіг» (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/851-15) та Закону
України «Про електронні довірчі послуги»
(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2155...) є оригіналом.

Відповідно до вимог статті 8 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» юридична сила електронного документа не може
бути заперечена виключно через те, що він має електронну форму.

Відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про електронні документи та
електронний документообіг» перевірка цілісності електронного документа
може проводитися шляхом перевірки електронного цифрового підпису.

При необхідності Ви можете здійснити перевірку електронного документа,
скориставшись он-лайн сервісом Акредитованого центру сертифікації ключів
органів юстиції України (https://ca.informjust.ua/verify).

 

Для цього необхідно:

1. Розархівувати файли з архіву, який долучено до електронного листа (в
архіві знаходиться файл з розширенням pdf (безпосередньо електронний
документ) та з розширенням p7s (файл електронного цифрового підпису)).

2. Відкрити он-лайн сервіс перевірки ЕЦП
(https://ca.informjust.ua/verify).

3. Виділити одночасно два файли (один з розширенням pdf та другий з
розширенням p7s) та перетягнути їх мишкою у попередньо відкрите вікно
он-лайн сервісу перевірки ЕЦП.

4. Після проведення перевірки у вікні он-лайн сервісу буде відображено її
результати. У разі вдалої перевірки інформація про результати
відображається на зеленому фоні.

Державна міграційна служба України