Подання декларація перед звільненням із запізненням через регламентні роботи з реєстром

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Марія, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Я, Гурова Марія Андріївна, звільнена з Національної поліції 11.05.2019 та у відповідності до вимог чинного законодавства мала б подати декларацію перед звільненням не пізніше 11.05.19.
Однак, майже весь день 11.05. була відсутня можливість це зробити через через регламентні роботи, крім того за повідомленням на сайті НАЗК реєстр декларацій мав запрацювати лише 12.05. о 8.00.
12.05. о 08.25 мной було подано декларацію перед звільненням, однак це вже вважається простроченням та порушенням.
Прошу надати роз'яснення, чи вважаються регламентні роботи на порталі НАЗК та відсутність через це доступу до реєстру декларацій поважною причиною щодо подання декларації із запізненням?
Які штрафні санкції застосовуються у цьому випадку?

Відповідь прошу надати письмово за адресою: м. Київ, вул. Білицька, б.18, кв.214

З повагою,

Марія

Національне агентство з питань запобігання корупції

Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям «відображеності та задокументованості», а за своїм змістом стосується надання роз’яснень з питань застосування актів законодавства є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.

показати цитоване