Подання документів для виплати недоотриманої пенсії
-
Від: Анастас Гурченко
До: Пенсійний фонд України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до ст. 52 Закону України від 09.07.2003 № 1058 «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», пенсія, яка належала пенсіонеру і залишилася недоотриманою у зв’язку з його смертю виплачується по місяць смерті пенсіонера, незалежно від дати смерті.
Згідно з п 1.5 Порядку подання та оформлення документів для призначення (перерахунку) пенсій відповідно до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування», затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 25.11.2005 №22-1, зі змінами – заява про виплату недоотриманої пенсії у зв’язку зі смертю пенсіонера подається до органу, що призначає пенсію, в якому померлий пенсіонер перебував на обліку як одержувач пенсії.
Чи можливо подати документи: заяву, свідоцтво про спадщину та нотаріально посвідчені копії паспорту, ІПН, свідоцтва про смерть до територіального управління ПФУ де пенсіонер перебував на обліку засобами поштового зв'язку - надіслати рекомендованим листом.
З повагою,
Анастас Гурченко