Подання змін до декларації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Чи потрібно подавати Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані у випадку оформлення у власність житлового будинку садибного типу (вартість набутого майна невідома), який був побудований власним коштом і раніше задекларований як об'єкт незавершеного будівництва - садовий "дачний об'єкт , ?
З повагою,
Оксана Галік
Оксана Галік писал 2024-09-17 13:27:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
> документи):
> Чи потрібно подавати Повідомлення про суттєві зміни в майновому стані
> у випадку оформлення у власність житлового будинку садибного типу
> (вартість набутого майна невідома), який був побудований власним
> коштом і раніше задекларований як об'єкт незавершеного будівництва -
> садовий "дачний об'єкт , ?
>
> З повагою,
>
> Оксана Галік
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
> цей запит.
> [FOI #133918 email]
>
> Is [НАЗК request email] the wrong address for Freedom of
> Information requests to Національне агентство з питань запобігання
> корупції? If so, please contact us using this form:
> https://dostup.org.ua/change_request/new...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
> опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
> Інформуємо, що запитувана Вами інформація не є публічною інформацією в
> розумінні Закону України «Про доступ до публічної інформації». Вимоги
> щодо запитів на інформацію визначені у ст. 19 цього закону.
Запитувана Вами інформація стосується надання роз’яснень з певних питань
застосування актів законодавства, тобто за своїм змістом є зверненням, а
не запитом на публічну інформацію.
Звертаємо Вашу увагу, що для забезпечення реєстрації та розгляду
звернень громадян, звернення має бути подане у відповідності з вимогами,
передбаченими Законом України "Про звернення громадян". Відповідно до
ст. 5 зазначеного закону у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я,
по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного
питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
назву установи, до якої звертається громадянин, електронну або поштову
адреси, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про
інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису
при надсиланні електронного звернення не вимагається. Листи, які
надходять через офіційну електронну адресу направляються (прикріпленим
файлом) з підписом у сканованому вигляді.
Окремо зазначаємо, що підпис визначається як «графічний начерк,
зроблений власноруч, який означає особу його виконавця і здійснюється
нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що
містяться у документі, та свідчать про певне відношення до них того, хто
розписується».
>
> -------------------------------------------------------------------