Порядок оновлення даних через ЦНАП

Гаврилюк Петро Борисович

Доброго дня!

Рішенням Київської міської ради від 22.05.2013 № 338/9395 (з подальшими змінами) було утворено Центри надання адміністративних послуг. Законом України "Про адміністративні послуги" передбачено, зокрема, існуванняч інформаційної та технологічної картки адміністративної послуги (стаття 8). Така інформаційна картка має містити в тому числі перелік документів, необхідних для отримання адмінпослуги, порядок та спосіб подання, строк та результат надання послуги.
Прикінцевими положеннями Закону України від 11.04.2024 № 3633-ІХ (п.2) передбачено обов'язок громадян протягом 60 дныв уточнити персональні дані через електронний кабінет або ЦНАП або під час візиту до ТЦК та СП. Однак, до цього моменту я не зміг знайти картку відповідної адмінпослуги на офіційному сайті ЦНАПу, а інформація про документи з різних джерел є суперечливою (з одних джерел слідує що окрім посвідчення особи треба мати ще оригінал індентифікаційного коду, з інших - що треба обов'язково мати при собі мобільний телефон).

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи): затверджений порядок яким керується Центр надання адміністративних послуг під час надання послуги з уточнення персональних даних в Єдиному державному реєстрі призовників, військовозобов'язаних та резервістів, яке вимагається законом 3633-ІХ. На мою думку, цей документ має містити інформацію яка мені потрібна - перелік документів, інформацію про те до яких саме персональних даних отримують доступ працівники ЦНАП, вичерпний перелік підстав для відмовлення в наданні вказаної послуги, тощо.

З повагою,
Гаврилюк Петро Борисович

Відділ по роботі із запитами на публічну інформацію, Київська міська рада

1 Attachment

Департамент (Центр) надання адміністративних послуг,