Порушене Законодавство! Регуляторне
-
Від: Игорь
До: Генеральна Прокуратура України -
Доброго дня!
В звязку з тим, що у м.Одесі, систематично та упереджено порушується діюче Законодавство, в частині рішень та відповідей на запитуванну інформацію.
Направляємо запити, через Вас, в надії, що з Вас, не будуть робити ЛОХІВ, як це роблять з громадян міста.
Так, нами отримано листи-відповіді від 31.07.2019р. № 53/01-42 –Ф (ЗПИ) на наші запити до Одеського міського голови, зареєстровані у ЕЦОГ № 37-Ф-45635, № 37-Ф-45636,№ 37-Ф-45637, № 37-Ф-45638, № 37-Ф-45639, № 37-Ф-45640. Відповідно до зазначеного документу нам відмовили у доступі до публічної інформації, в зв’язку з тим, що запитувана інформація на думку Одеського міського голови, не може відноситись до публічної інформації, а тому не буде надана в порушення Законодавства. Звертаемо Вашу увагу, що звертаючись із зверненням наша громадська організація "Корупція Стоп" керувалася не тільки нормами Закону України «Про доступ до публічної інформації», але й нормами Закону України «Про інформацію», тобто якщо запитувана інформація не є публічною, то в будь-якому випадку відповідь на звернення необхідно надавати відповідно законів України «Про звернення громадян» та «Про інформацію».
Ми не можемо знати, яку інформацію, Одеський міський голова, та міська рада хоче віднести до публічною, а яку ні, в зв’язку з чим ми розраховували на кваліфікованість працівників, яким вистачить розуму та глузду надати відповідь на поставлені питання в рамках законодавства.
У нас складається думка, що міська рада, приховує та не хоче дати огласку цьому питанню, так як це порушить корупційні звязки.
На жаль у листах не зазначено фамілії та імені виконавця, однак маемо надію, що Ви приймете заходи реагування до такого некваліфікованого робітника, або надасте рекомендації.
Повторно просимо надати чітку та зрозумілу відповідь на поставлені нами питання, що касаються всіх громадян міста:
1. Які саме «структурні підрозділи» приймають участь в розробці проекту рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі» .
2. Яка інформація та дані використовуються при підготовці проекту рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі».
3. Чи створена робоча група з підготовки проекту рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі». Хто до неї входить?
4. Чи приймають участь громадяни та громадські об’єднання в нарадах щодо підготовки проекту рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі».
5. Як фіксуються рішення, прийнятті на нарадах та консультаціях з приводу проектів рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі»?
6. З ким проводяться консультації при підготовці проекту рішення про внесення змін до рішення Одеської міської ради від 20.09.2011 р. № 1251-VI «Про затвердження Положення про організацію та порядок паркування транспортних засобів у м. Одесі». Назвати конкретні організації та підприємства.
Відповідь прошу надати окремо на кожне питання у визначеному нами порядку, письмово на поштову адресу: 65033, м.Одеса, вул.Новікова 2а, буд.42а
Якщо знову буде надана відписку, без надання конкретних відповідей на поставлені питання, будемо змушені оскаржувати ці протиправні дії.
З повагою, голова громадської організації "Корупція СТОП"
Француз Игор