Повідомлення про корупцію

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Толочко Іван Миколайович, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Толочко Іван Миколайович

Доброго дня!

За процесуального керівництва Офісу Генерального прокурора викрито та повідомлено про підозру заступнику директора одного з департаментів Державної аудиторської служби України за фактом одержання неправомірної вигоди (ч. 3 ст. 368 КК України).
За даними слідства, протягом 2021 року службовець вимагав від представника підприємства 5 тис доларів США неправомірної вигоди. За ці кошти він обіцяв сприяти у складенні висновку щодо порушення законодавства про публічні закупівлі, допущені замовником, що дозволило б підприємству повторно взяти участь у тендері, який воно програло.
Після одержання всієї суми коштів його затримано правоохоронцями в порядку ст. 208 КПК України.
Наразі вирішується питання щодо обрання підозрюваному запобіжного заходу.
Проводяться першочергові слідчі дії, встановлюються інші особи, причетні до вчинення кримінального правопорушення.
Досудове розслідування у кримінальному провадженні здійснюється слідчими Головного слідчого управління Нацполіції України за оперативного супроводу співробітників Головного управління по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю СБУ, а також за сприяння керівництва Держаудитслужби.
Як засвідчили надані документи, за роботу департаментів Державної аудиторської служби України, працівника одного з яких затримано правоохоронцями, відповідають заступники Голови Олександр Шкуропат та Юлія Соляник.
Без сумніву, ці керівники причетні до вчинення кримінального правопорушення, оскільки наділені правом підпису відповідних документів і діють як злочинне угрупування.

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

призначити проведення внутрішньої (службової) перевірки або розслідування інформації у разі підтвердження фактів, викладених у повідомленні, або необхідності подальшого з’ясування їх достовірності;

передати матеріали до органу досудового розслідування у разі встановлення ознак кримінального правопорушення або до інших органів, уповноважених реагувати на виявлені правопорушення в порядку, передбаченому Кримінальним процесуальним кодексом України;

надати підтвердні документи

З повагою,

Толочко Іван Миколайович

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Толочко Миколайович!

Створен запит #108232 до Сервіс вхідної електронної кореспонденції НПУ .

Ви можете [1]подивитися прогрес цієї заявки онлайн .

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...

Сервіс автоматизованої обробки та контролю вхідної кореспонденції, Національна поліція України

-- відповідь пишіть над цим рядком --

Доброго дня, Толочко Миколайович

На ваше звернення #108232 надана відповідь:

Інформуємо, що Ваше звернення оформлене без дотримання вимогстатті 5
Закону України Про звернення громадян» (далі – Закон), у зв’язку з чим
пропонуємо Вам оформити звернення відповідно до вимог вказаної статті
Закону, та надіслати його до Національної поліції України на електронну
поштову адресу: [1][email address] або поштову адресу: вул.
Богомольця, 10, м. Київ, 01601, чи викласти його за допомогою засобів
телефонного зв’язку через телефонну гарячу лінію» Національної поліції
України (0-800-50-0202), для розгляду в межах компетенції поліції.

Відповідно до статті 5 Закону звернення може бути усним чи письмовим. Усне
звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою
засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні
гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.

Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до
відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове
звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет,
засобів електронного зв’язку (електронне звернення).

Відповідно, електронне звернення є різновидом письмового.

Згідно з указаним положенням Закону, у зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено
сутьпитання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із
зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено
електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь,
або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного
цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.

Як вбачається з вимог статті 5 Закону, електронне звернення має
відповідати всім вимогам письмового звернення.

Таким чином, електронне звернення має містити підпис заявника у будь-якій
формі, крім електронного цифрового підпису.

Необхідність наявності в електронних зверненнях підпису громадян, яке може
бути виготовлене за допомогою оргтехніки у вигляді сканованої копії чи
фотокопії зазначено в листі представника Уповноваженого Верховної Ради
України з прав людини від 02.09.2016 № 2.1794/1683-16-107 та Секретаріату
Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини від 29.09.2016№
2/13-К273895.16-1/23-42 та ухвали Львівського апеляційного
адміністративного суду від 12.07.2017 № 876/6255/17.

Одночасно звертаємо увагу, що відповідно до статті 124 Конституції України
правосуддя в Україні здійснюють виключно суди.

Статею 129--1 Конституції України визначено, що Суд ухвалює рішення іменем
України. Судове рішення є обов’язковим до виконання.

З метою забезпечення однакового та правильного застосування судами
законодавства, що встановлює гарантії незалежності судової влади, Пленум
Верховного суду України постановою від 13.06.2007 № 8 (далі – Постанова
Пленуму) надав роз’яснення.

Так, пунктом 10 Постанови Пленуму визначено, що відповідно дочастини
п’ятої статті 124 Конституції України судові рішення є обов'язковими до
виконання на всій території України і тому вважаються законними,докивони
не скасовані в апеляційному чи касаційному порядку або не
переглянутікомпетентним судом в іншому порядку, визначеному
процесуальнимзаконом, в межах провадження справи, в якій вони ухвалені.

Разом з тим інформуємо, що статтею 12 Закону України Про звернення
громадян» передбачено, що дія цього Закону не поширюється на порядок
розгляду заяв і скарг громадян, встановлений кримінальним процесуальним,
цивільно-процесуальним, трудовим законодавством, законодавством про захист
економічної конкуренції, законами України Про судоустрій і статус суддів»
та Про доступ до судових рішень», Кодексом адміністративного судочинства
України, законами України Про засади запобігання і протидії корупції», Про
виконавче провадження».

У разі наявної інформації про вчинення кримінального чи адміністративного
правопорушення чи настання іншої події, яка потребує негайного реагування
поліції Ви можете також звернутися на телефонну спецлінію поліції 102»,
функціонування якої забезпечено цілодобово або безпосередньо звернутися до
найближчого територіального органу поліції (у тому числі його структурних(
відокремлених) підрозділів).

[2]Перейти для ознайомлення з відповіддю.

--------------------------------------------------------------------------

Цей лист згенеровано автоматично системою.
Не відповідайте на нього.

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. https://ticket.np.gov.ua/view.php?auth=o...