Повторний запит щодо повноважень міського голови

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Богдана, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

Отримавши відповідь на свій запит по питанню надання в ЕЛЕКТРОННІЙ формі відомостей про протоколи постійної комісії з питань соціально – економічного розвитку, бюджету, фінансів, оподаткування, інвестиційної та регуляторної політики Ужгородської міської ради, яким МІСЬКОМУ ГОЛОВІ давалося погодження на розподіл субвенцій з державного та місцевого бюджетів, вимушена повідомити наступне:
1. Безпосередній виконавець, який готував відповідь не досить уважно читав запит. Запит стосувався уповноваження "бюджетною комісією" міського голови Ужгорода на видачу розпоряджень щодо розподілу субвенцій, а фактично розпорядження бюджетними коштами. Ви ж надаєте мені частину протоколів, де уповноважується департамент фінансів на підготовку розпоряджень.
Суб'єкт уповноваження: департамент фінансів, а не МІСЬКИЙ ГОЛОВА. На що уповноважується: на підготовку розпорядження!!! Таким чином, у наданій вами частині протоколів НЕМАЄ даних про уповноваження МІСЬКОГО ГОЛОВИ на ВИДАЧУ розпоряджень по делегованим радою бюджетним повноваженням, а відповідно і немає повноважень на розподіл субвенцій.
Крім того, такого суб'єкта як "департамент фінансів" в структурі органів міської ради Ужгорода НЕМАЄ!!! Є департамент фінансів та бюджетної політики Ужгородської міської ради. Цей орган скороченої назви НЕ МАЄ!!! Таким чином, протоколи бюджетної комісії Ужгородської міської ради в частині уповноваження неіснуючого суб'єкта на підготовку якихось розпоряджень, замість уповноваження міського голови на видачу розпоряджень по розподілу субвенції - не мають юридичної сили і не можуть бути підставою для видачі міським головою відповідних розпоряджень.
2. Я просила надати відповідні документи і відповіді в електронній формі. Для цього в міській раді є всі ресурси: бюджетні кошти виділяються на інтернет, комп'ютери, інформаційні системи документообігу, тощо. В кожного чиновника є електронний цифровий підпис (бо мінімум щороку подаєте декларації), а тому ВЗАГАЛІ незрозуміло навіщо було щось друкувати, а потім сканувати, якщо ми живемо в епоху цифрових технологій (добре, що в рахунок "наданих" послуг ви ще не включили друкарку і придбання друкарської машинки).

Враховуючи вищевикладене, ПОВТОРНО на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, я все ж таки, наполегливо ПРОШУ вас надати мені відповідь на попередній запит, але уважно його прочитавши: надати в ЕЛЕКТРОННОМУ вигляді протокольні рішення постійної комісії з питань соціально – економічного розвитку, бюджету, фінансів, оподаткування, інвестиційної та регуляторної політики Ужгородської міської ради, якими МІСЬКОМУ ГОЛОВІ (не неіснуючому департаменту) давалося погодження на видачу розпорядження (не підготовку його неіснуючим підрозділом) щодо розподілу субвенцій з державного та місцевого бюджетів, а в разі, якщо такі уповноваження йому не давалися постійною депутатською комісією - дати чітку і зрозумілу відповідь, а не пропонувати мені оплати якісь ще надруковані вами папірці, які жодного стосунку до суті запиту не мають.

З повагою,

Богдана Сайко

Ужгородська міська рада

2 Attachments

Номер і дата відповіді: 589/03-23 від 09.12.21р.

Перевірити кваліфікований електронний підпис можна за посиланням
https://ca.informjust.ua/verify
(вставити необхідно обидва файли: файл відповіді та файл з розширенням
p7s)