ПОВТОРНО! Внаслідок ненадання відповідної інформації. 8.
-
Від: ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА»
До: Київська обласна державна адміністрація -
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА»
PUBLIC ORGANIZATION "UKRAINIAN INNOVATION FUND PEOPLE'S INITIATIVE"
Код ЄДРПОУ 40174071
03062, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, БУД. 94/1, ОФІС 1
Сайт: http://inovat.in.ua/
Ми неодноразово висловлювали свою стурбованість тими фактами, що відповіді на запити, які стосуються діяльності департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації (особливо, в частині розпорядження бюджетними коштами/коштами платників податків), систематично затримуються.
З боку розпорядника інформації (департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації) спостерігаються незрозумілі тенденції зволікання, наполегливого бажання уникнути надання запитуваної інформації, або обмежити її обсяг.
Таким чином, отримання відповідної інформації потребує постійного нагадування та звернення до розпорядника з повторними запитами.
Сподіваємось, що ці факти лише наслідок неналежного виконання посадових обов’язків відповідними посадовими особами.
Додатково інформуємо, що перешкоджання законній діяльності професійних спілок, політичних партій, громадських організацій є кримінально караним діянням (стаття 170 Кримінального кодексу України).
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, згідно Конституції України, Закону України «Про громадські об'єднання», чинного законодавства України, яке регулює правові відносини в сфері діяльності об’єднань громадян, для здійснення мети та завдань, визначених Статутом Організації, з метою впровадження платформи діалогу громадянського суспільства з органами публічного управління «Соціально-економічний прогрес, як основа соціальної справедливості», вимагаємо надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Наказ та додатки до нього (як невід’ємні частини наказу), а саме: списки працівників департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, якими встановлено премії із зазначенням посади (відділу/сектору та управління департаменту) та розміру премії у відсотках від посадового окладу за квітень 2018 року;
2) Наказ та додатки до нього (як невід’ємні частини наказу), а саме: списки працівників департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, якими встановлена виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою із зазначенням посади (відділу/сектору та управління департаменту) та розміру виплати у відсотках від посадового окладу за квітень 2018 року.
Вимагаємо:
1. Прийняти даний запит до розгляду та задовольнити;
2. Надати інформацію з копіями відповідних документів.
Надати відповідь електронною поштою.
Відповідно до пункту 15 Положення про департамент агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 27.02.2013 № 73, департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Київській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
Згідно статті 11 Закону України «Про державну службу», директор департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, як керівник структурного підрозділу зі статусом особи публічного права, здійснює повноваження керівника державної служби у такому підрозділі.
Згідно статті 60 Закону України «Про запобігання корупції», особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, державним службовцям, посадовим особам юридичних осіб публічного права забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
Не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом інформація про: розміри, види благодійної та іншої допомоги, що надається фізичним та юридичним особам чи одержується від них особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, державними службовцями, посадовими особами юридичних осіб публічного права або державними органами, органами місцевого самоврядування; розміри, види оплати праці, матеріальної допомоги та будь-яких інших виплат з бюджету (частина друга статті 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
Наголошуємо, що відмова у наданні інформації буде обґрунтованою лише за умови наявності мотивованого висновку розпорядника інформації про те, що законні підстави для обмеження у доступі до запитуваної інформації, які існували раніше, продовжують існувати й на день надання запитувачу такої інформації відповіді (тобто кожного разу, відмовляючи у наданні такої інформації, необхідно застосовувати трискладовий тест). Такий обґрунтований висновок має надаватись розпорядником інформації в листі, яким він відмовляє у наданні запитуваної інформації. Відповідно, відмова у наданні публічної інформації лише в зв’язку з тим, що колись такій інформації було надано статус «для службового користування» або до цього на аналогічний запит було надано відмову, не може вважатись законною (роз’яснення Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо віднесення публічної інформації до службової згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації»).
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Відповідно до частини 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
У разі ненадання або надання неповної інформації, будемо:
- оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника, вищого органу, суду, Омбудсмана;
- звертатися до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії корупції, визначених Законом України «Про запобігання корупції», які здійснюють заходи щодо запобігання і протидії їй, безпосередньо виявляють, припиняють або розслідують корупційні правопорушення чи пов’язані з ними.
Представник ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА»,
І.В.Таран
+38(098) 307-88-13
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА»
PUBLIC ORGANIZATION "UKRAINIAN INNOVATION FUND PEOPLE'S INITIATIVE"
Код ЄДРПОУ 40174071
03062, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, БУД. 94/1, ОФІС 1
Сайт: http://inovat.in.ua/
---
ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА» через сайт https://dostup.pravda.com.ua 09 липня 2018 року було зроблено інформаційний запит "Наказ про преміювання працівників департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації за квітень 2018 року".
У строк, що визначений статтею 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», відповідь розпорядником інформації представникові ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА», І.В.Таран, не надано та жодного повідомлення від розпорядника інформації не надійшло.
16 липня 2018 року через сайт https://dostup.pravda.com.ua представником ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА», І.В.Таран, було зроблено повторний інформаційний запит «Наказ про преміювання працівників департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації за квітень 2018 року».
Проте, на сьогоднішній день будь-якої відповіді представником ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА», І.В.Таран, не отримано.
Оскільки:
- Відповідно до пункту 15 Положення про департамент агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від 27.02.2013 № 73, департамент є юридичною особою публічного права, має самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Головному управлінні Державної казначейської служби України у Київській області, печатку із зображенням Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки;
- Згідно статті 11 Закону України «Про державну службу», директор департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної адміністрації, як керівник структурного підрозділу зі статусом особи публічного права, здійснює повноваження керівника державної служби у такому підрозділі;
- Згідно статті 60 Закону України «Про запобігання корупції», особам, уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, державним службовцям, посадовим особам юридичних осіб публічного права забороняється:
1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;
2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону;
- Згідно статті 38 Закону України «Про запобігання корупції» державні службовці та посадові особи юридичних осіб публічного права під час виконання своїх службових повноважень зобов’язані неухильно додержуватися вимог закону;
в діях посадових осіб Київської обласної державної адміністрації вбачаються ознаки корупційних діянь, а саме: безпосереднє заподіяння шкоди авторитету чи іншим охоронюваним
законом інтересам держави та наявність у особи умислу на вчинення дій (бездіяльність),які об'єктивно завдають шкоду охоронюваним законом інтересам держави.
Оскільки ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА ІНІЦІАТИВА» грунтує свої запити на:
- підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
- Конституції України,
- Законі України «Про громадські об'єднання»,
- чинному законодавстві України, яке регулює правові відносини в сфері діяльності об’єднань громадян,
- Статуті Організації,
та з метою впровадження платформи діалогу громадянського суспільства з органами публічного управління «Соціально-економічний прогрес, як основа соціальної справедливості» (http://inovat.in.ua/novini-vgo/platforma...), що має свідоцтво Державної служби інтелектуальної власності України про реєстрацію авторського права на твір № 66786 від 20.07.2016, в діях посадових осіб Київської обласної державної адміністрації вбачається перешкоджання законній діяльності громадських організацій, що є кримінально караним діянням (стаття 170 Кримінального кодексу України).
----- Original Message -----
From: "ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА
ІНІЦІАТИВА»" <[FOI #36679 email]>
To: "FOI requests at kyiv1" <[kyiv1 request email]>
Sent: Monday, July 16, 2018 6:44 PM
Subject: Інформаційний запит - ПОВТОРНО! Внаслідок ненадання відповідної
інформації. 8.
> ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД НАРОДНА
> ІНІЦІАТИВА»
>
> PUBLIC ORGANIZATION "UKRAINIAN INNOVATION FUND PEOPLE'S INITIATIVE"
>
> Код ЄДРПОУ 40174071
> 03062, м.Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, БУД. 94/1, ОФІС 1
> Сайт: http://inovat.in.ua/
>
> Ми неодноразово висловлювали свою стурбованість тими фактами, що відповіді
> на запити, які стосуються діяльності департаменту агропромислового
> розвитку Київської обласної державної адміністрації (особливо, в частині
> розпорядження бюджетними коштами/коштами платників податків), систематично
> затримуються.
>
> З боку розпорядника інформації (департаменту агропромислового розвитку
> Київської обласної державної адміністрації) спостерігаються незрозумілі
> тенденції зволікання, наполегливого бажання уникнути надання запитуваної
> інформації, або обмежити її обсяг.
>
> Таким чином, отримання відповідної інформації потребує постійного
> нагадування та звернення до розпорядника з повторними запитами.
>
> Сподіваємось, що ці факти лише наслідок неналежного виконання посадових
> обов’язків відповідними посадовими особами.
>
> Додатково інформуємо, що перешкоджання законній діяльності професійних
> спілок, політичних партій, громадських організацій є кримінально караним
> діянням (стаття 170 Кримінального кодексу України).
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної
> інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із
> запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації,
> згідно Конституції України, Закону України «Про громадські об'єднання»,
> чинного законодавства України, яке регулює правові відносини в сфері
> діяльності об’єднань громадян, для здійснення мети та завдань, визначених
> Статутом Організації, з метою впровадження платформи діалогу
> громадянського суспільства з органами публічного управління
> «Соціально-економічний прогрес, як основа соціальної справедливості»,
> вимагаємо надати наступну інформацію (наступні документи):
>
> 1) Наказ та додатки до нього (як невід’ємні частини наказу), а саме:
> списки працівників департаменту агропромислового розвитку Київської
> обласної державної адміністрації, якими встановлено премії із зазначенням
> посади (відділу/сектору та управління департаменту) та розміру премії у
> відсотках від посадового окладу за квітень 2018 року;
> 2) Наказ та додатки до нього (як невід’ємні частини наказу), а саме:
> списки працівників департаменту агропромислового розвитку Київської
> обласної державної адміністрації, якими встановлена виплата за додаткове
> навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків за вакантною посадою із
> зазначенням посади (відділу/сектору та управління департаменту) та розміру
> виплати у відсотках від посадового окладу за квітень 2018 року.
>
> Вимагаємо:
> 1. Прийняти даний запит до розгляду та задовольнити;
> 2. Надати інформацію з копіями відповідних документів.
> Надати відповідь електронною поштою.
>
> Відповідно до пункту 15 Положення про департамент агропромислового
> розвитку Київської обласної державної адміністрації, затвердженого
> розпорядженням голови Київської обласної державної адміністрації від
> 27.02.2013 № 73, департамент є юридичною особою публічного права, має
> самостійний баланс, реєстраційні рахунки в Головному управлінні Державної
> казначейської служби України у Київській області, печатку із зображенням
> Державного Герба України та своїм найменуванням, власні бланки.
>
> Згідно статті 11 Закону України «Про державну службу», директор
> департаменту агропромислового розвитку Київської обласної державної
> адміністрації, як керівник структурного підрозділу зі статусом особи
> публічного права, здійснює повноваження керівника державної служби у
> такому підрозділі.
>
> Згідно статті 60 Закону України «Про запобігання корупції», особам,
> уповноваженим на виконання функцій держави або місцевого самоврядування,
> державним службовцям, посадовим особам юридичних осіб публічного права
> забороняється:
> 1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим
> фізичним або юридичним особам передбачено законом;
> 2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію,
> яка підлягає наданню відповідно до закону.
>
> Не може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом інформація про:
> розміри, види благодійної та іншої допомоги, що надається фізичним та
> юридичним особам чи одержується від них особами, уповноваженими на
> виконання функцій держави або місцевого самоврядування, державними
> службовцями, посадовими особами юридичних осіб публічного права або
> державними органами, органами місцевого самоврядування; розміри, види
> оплати праці, матеріальної допомоги та будь-яких інших виплат з бюджету
> (частина друга статті 60 Закону України «Про запобігання корупції»).
>
> Наголошуємо, що відмова у наданні інформації буде обґрунтованою лише за
> умови наявності мотивованого висновку розпорядника інформації про те, що
> законні підстави для обмеження у доступі до запитуваної інформації, які
> існували раніше, продовжують існувати й на день надання запитувачу такої
> інформації відповіді (тобто кожного разу, відмовляючи у наданні такої
> інформації, необхідно застосовувати трискладовий тест). Такий
> обґрунтований висновок має надаватись розпорядником інформації в листі,
> яким він відмовляє у наданні запитуваної інформації. Відповідно, відмова у
> наданні публічної інформації лише в зв’язку з тим, що колись такій
> інформації було надано статус «для службового користування» або до цього
> на аналогічний запит було надано відмову, не може вважатись законною (роз’яснення
> Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо віднесення
> публічної інформації до службової згідно із Законом України «Про доступ до
> публічної інформації»).
>
> Звертаємо вашу увагу, що відповідно до частини 5 статті 6 Закону України
> «Про доступ до публічної інформації» не може бути обмежено доступ до
> інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування
> чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій
> відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища,
> імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які
> отримали ці кошти або майно. Відповідно до частини 7 статті 6 Закону
> України «Про доступ до публічної інформації» обмеженню доступу підлягає
> інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим
> доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої
> необмежений.
>
> У разі ненадання або надання неповної інформації, будемо:
>
> - оскаржувати бездіяльність розпорядника відповідно до статті 23 Закону
> України «Про доступ до публічної інформації» до керівника розпорядника,
> вищого органу, суду, Омбудсмана;
> - звертатися до спеціально уповноважених суб’єктів у сфері протидії
> корупції, визначених Законом України «Про запобігання корупції», які
> здійснюють заходи щодо запобігання і протидії їй, безпосередньо виявляють,
> припиняють або розслідують корупційні правопорушення чи пов’язані з ними.
>
> Представник ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ «ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ ІННОВАЦІЙНИЙ ФОНД
> НАРОДНА ІНІЦІАТИВА»,
>
> І.В.Таран
> +38(098) 307-88-13
>
> Прошу надати відповідь у визначений законом термін електронною поштою.
> -------------------------------------------------------------------
> Це повідомлення було надіслане через сайт "Доступ до Правди", призначення
> якого - надання можливості громадянам надсилати запити про публічну
> інформацію з подальшою публікацією цих запитів та відповідей на них
> -------------------------------------------------------------------
>
>