Правова підстава функціонування електронної черги реєстрації громадян.
-
Від: Олег Єрошенко
До: Державний центр зайнятості -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, беру до уваги те, що:
Висвітлюючі діяльність Служби зайнятості, ЗМІ передали слова в.о. Голови Державної служби зайнятості (Центрального апарату)в яких Валерій Ярошенко ПОВІДОМИВ: "Не чекаючи відповідних законодавчий змін, Державна служба зайнятості продовжує реформування. Для нас уже не є новинками відеорезюме,відеопрезентації вакансій, он-лайн співбесіди. Ми прагнемо бути на крок попереду. Для нас важливо бути ближчими до людей, консультувати,направляти, а найголовніше – надавати допомогу в пошуку гідної роботи із достойною заробітною платою. Тому розпочав свою роботу наш новийсервіс із он-лайн реєстрації на прийом. Це заощадить час шукачів, і дозволить підійти до пошуку роботи більш продуктивно".
Проте, залишається незрозумілою правова підстава функціонування електронної черги реєстрації громадян.
Тому прошу надати наступну інформацію (наступні документи): посилання на правові підстави функціонування ЕЛЕКТРОННОЇ ЧЕРГИ в розумінні, он-лайн сервісу "ЕЛЕКТРОННА ЧЕРГА" (наказ про її запровадження, інструкцію, положення). Оскільки при отриманні такого електронного талона, працівники центру зайнятості можуть внести виправлення в електронну систему реєстрації внаслідок чого, громадянин не буде мати права на реєстрацію у ЦЗ. А за відсутності правової підстави функціонування електронної системи, винні у цьому працівники ЦЗ не понесуть навіть дисциплінарної відповідальності.
З повагою,
Олег Єрошенко