Преміювання та ФОП
-
Від: Віктор Лисак
До: ВП Хмельницька АЕС -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Інформацію про причини суттєвого зменшення порівняно з іншими АЕС премій персоналу ХАЕС та чи отримано погодження профспілкового комітету(дата, №, назва);
2.Інформацію на які цілі направляються зекономлені таким чином кошти від урізання премій персоналу;
3. Інформацію про розмір зростання за 10 місяців 2017 року (до попереднього року) зарплат разом із іншими заохочувальними доплатами адміністративного персоналу ХАЕС (додатково зазначити по якій кількості адмінперсоналу зроблено розрахунок).
З повагою,
Віктор Лисак
Для того щоб, офіційно зареєструвати ваш запит - вкажіть, будь ласка, ваше
місце проживання.
Доброго дня!
Я вдячний Вам за відповідь №45-996/8722 на мій запит, проте не можу погодитись із відмовою мені у надані необхідної інформації.
Відповідно до вимог ч.2 ст.13 Закону України «Про доступ до публічної інформації» ВП "Хмельницька АЕС" відноситься до суб"єктів цього закону, а також до розпорядників інформації, оскільки його діяльність впливає на стан довкілля, на здоров'я та безпеку громадян і недостатня фінансова забезпеченність частини персоналу (певна нерівність) безпосередньо пов"язані із перерахованими факторами та культурою безпеки. Крім того ч.1 ст.13 даного закону зобов"язуває Вас надавати інформацію, оскільки підприємство займає домінуюче становище та згідно інформації АМКУ відноситься до природніх монополій.
Доступ до інформації регламентується і іншими законами. Так, згідно статті 212-3 КУАП: Неоприлюднення інформації, обов’язкове оприлюднення якої передбачено законами України "Про доступ до публічної інформації", "Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення", "Про доступ до архівів репресивних органів комуністичного тоталітарного режиму 1917-1991 років", "Про відкритість використання публічних коштів" та "Про засади запобігання і протидії корупції", -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Для інформації, до відповідальності згідно статті 212-3 КУАП в 2017 році було притягнуто заступника Славутського міського голови Хмельницької області, судова справа № 682/649/17.
Щодо посилання на відсутність моєї поштової адреси, то слід зазначити, що право на доступ до публічної інформації гарантується статтею 3 Закону № 2939-VI шляхом максимального спрощення процедури подання запиту та отримання інформації.
Враховуючи викладене, та у зв"язку з необхідністю отримання додаткових підтверджень, прошу не надавати відповідь на мій запит, а в разі необхідності залишаю за собою право повторного звернення із даним запитом.
З повагою,
Віктор Лисак