Про фікцію зручностей для киян звертатися до КМДА через сайти і додатки Єдиного облікового запису киянина
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Я зареєструвався у Єдиному обліковому запису киянина за адресою “Контактний центр міста Києва Короткий номер 1551 — як, начебто" зручний спосіб безпосередньо розповісти про проблеми нашого міста та допомогти зробити столицю кращою”.
Мене попередили що: "не надсилали мені ніякого сповіщення, оскільки я ще не створив жодного звернення", хоча я таких звернень до КМДА створив не меньше півтисячі!
З метою користуватися задекларованими у КМДА зручностями сайту https://1551.gov.ua/ я вирішив заповнити форму реєстрації нового звернення, для чого я без проблем увійшов до особистого кабінету.
Мене попросили додати власну адресу проживання, щоб мати можливість створювати звернення. Після спроби внести у форму мої персональні дані про адресу мого проживання, я отримав таку відповідь:
“На жаль, ми не знайшли цю адресу в нашому довіднику. Будь ласка, зателефонуйте за номером 1551 і ми додамо її у довідник”.
Як я зрозумів всі мої попередні запити були знищені з баз даних КМДА як і відомості про заявника (тобто мене).
Тричі пробував надати мої персональні дані за номером 1551, але моя черга була 17-22, я не міг витрачати час і гроші на таку надто складну процедуру, результат якої мені невідомий.
Таким чином я не зміг скористатися “зручностями” наданими мені Контактним центром міста Києва, як пишуть на сайті, "зручним способом безпосередньо розповісти про проблеми нашого міста та допомогти зробити столицю кращою" через створений мною власний кабінет.
Така сама картина і з сайтом Картки киянина і з додатком до смартфона "1551".
Витратив час, бо повірив у можливості КМДА, а даремно поспішав!
А сайт "Доступ до правди" мене ще не підводив, то ж буду користуватися поки ним.
Наступний раз задам питання до КМДА скільки коштів із міського бюджету були використані даремно (тобто зариті у пісок) на створення системи електронного доступу киян до "так званих зручностей", а насправді перешкод доступу громади до інформації про проблеми нашого міста через вказані сайти і додатки.
Прошу надати інформацію,
яка є у володінні КМДА,-
Чому моя підтверджена на сайті реєстрація недостатня, щоб реалізувати власне конституційне право на звернення до управління містом з питань проблем нашого міста, з метою усунути недоліки у комунальній сфері і допомогти зробити столицю кращою.
З недостатньою повагою, бо сам належної поваги не отримав,
Слєсаренко Василь Вікторович
Доброго дня!
Повідомляємо, що Ваш запит зареєстровано 12.08.2020 в управлінні
інформаційного забезпечення та доступу до публічної інформації апарату
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної
адміністрації) за № 4570 (з).
Після попереднього розгляду його буде надіслано до профільного
структурного підрозділу виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації) або районної в місті Києві
державної адміністрації для опрацювання у межах компетенції в
установленому законом порядку та надання вам відповіді.
Довідки за телефонами: 202-76-42.
Mykola Afanasiev писал 2020-08-11 15:54:
Слєсаренко Василь Вікторович писал 2020-08-11 16:13: