Про функціювання електроного кабінету платника
-
Від: Лариса
До: Державна податкова служба України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати публічну інформацію стосовно реалізації в інформаційно-комунікаціїних системах ДПС вимог абз. 2 п. 42.4 ст. 42 ПКУ, а саме:
1. З якого періоду реалізована функція(процедура) одночасного надіслання платнику податків на його електронну адресу (адреси) інформації про вид документа, дату та час його надіслання в електронний кабінет.
2. Надсилання на електронну адресу (адреси) вищезазначеної інформації покладено на відповідального працівника чи здійчнюється автоматизовано.
3. Яку саме електронну адресу (адреси) використовують органи ДПС для виконання вимог абз. 2 п. 42.4 ст. 42 ПКУ.
З повагою,
Лариса
ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!
Електронна адреса: [email address], з якої надійшов Вам лист з ДПС,
не є зворотнім зв’язком, тому звернення та запити на інформацію на
зазначену електронну адресу не приймаються, оскільки вказана електронна
адреса використовується виключно для відправлення вихідної кореспонденції
за зверненнями громадян та запитів на інформацію.
Звернення громадян необхідно надсилати на електронну адресу:
[1][email address],
запити на отримання публічної інформації – на електронну адресу:
[2][Державна податкова служба України request email].
Зазначена інформація розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Контакти» →
«Контакти для подання усних та електронних звернень громадян»
([3]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...)
та «Контакти для подання запитів на отримання публічної інформації»
([4]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...).
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[Державна податкова служба України request email]
3. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...
4. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...