Про корупційне правопорушення в діях Винницького М.

Комерсант український

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

У відповідь на запит видання "Комерсант український", КМУ повідомив про те, що "за поданням Національного агентства з питань
запобігання корупції від 18 квітня 2024 р. № 39-03/26962-24" було призначене
"службове розслідування щодо заступника Міністра освіти і науки
Винницького Михайла Івана". (https://dostup.org.ua/request/132151/res...)
Водночас проведення такого розслідування КМУ доручило самому МОН, де і працює заступником міністра Винницький М.І.

Про результати розслідування МОН інформувало "Комерсант український".
Деталі викладені у матеріалі: https://www.komersant.info/mon-pereviryl...

У зв'язку з тим, що МОН стверджує про нібито відсутність нормативної бази для покарання Винницького М., просимо прокоментувати:
1. Чи означає це, що заступники міністрів можуть вчиняти порушення, аналогічні до того, яке НАЗК виявило у Винницького М. безкарно?
2. Яких заходів реагування на таку позицію МОН та КМУ вживатиме НАЗК?
3. Чи буде Винницького М. притягнуто до відповідальності за порушення вимог закону "Про запобігання корупції"?

З повагою,
Комерсант український

Національне агентство з питань запобігання корупції

Комерсант український писал 2024-08-14 11:28:
> Доброго дня!
>
> На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до
> публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право
> звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання
> публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні
> документи):
>
> У відповідь на запит видання "Комерсант український", КМУ повідомив
> про те, що "за поданням Національного агентства з питань
> запобігання корупції від 18 квітня 2024 р. № 39-03/26962-24" було
> призначене
> "службове розслідування щодо заступника Міністра освіти і науки
> Винницького Михайла Івана".
> (https://dostup.org.ua/request/132151/res...)
> Водночас проведення такого розслідування КМУ доручило самому МОН, де і
> працює заступником міністра Винницький М.І.
>
> Про результати розслідування МОН інформувало "Комерсант український".
> Деталі викладені у матеріалі:
> https://www.komersant.info/mon-pereviryl...
>
> У зв'язку з тим, що МОН стверджує про нібито відсутність нормативної
> бази для покарання Винницького М., просимо прокоментувати:
> 1. Чи означає це, що заступники міністрів можуть вчиняти порушення,
> аналогічні до того, яке НАЗК виявило у Винницького М. безкарно?
> 2. Яких заходів реагування на таку позицію МОН та КМУ вживатиме НАЗК?
> 3. Чи буде Винницького М. притягнуто до відповідальності за порушення
> вимог закону "Про запобігання корупції"?
>
> З повагою,
> Комерсант український
>
> -------------------------------------------------------------------
>
> Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на
> цей запит.
> [FOI #132596 email]
>
> Is [НАЗК request email] the wrong address for Freedom of
> Information requests to Національне агентство з питань запобігання
> корупції? If so, please contact us using this form:
> https://dostup.org.ua/change_request/new...
>
> Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть
> опубліковані на сайті Доступу до Правди
>
>
>
> -------------------------------------------------------------------

Доброго дня!
Для забезпечення можливості реєстрації та розгляду звернення просимо
оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення
громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового
звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як
«графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з
метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у
док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З
урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може
бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються
електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного
цифрового підпису.

сховати цитоване