Про легітимность, вірность Українському народові та спроможність обстоювати права і свободи людини - прем'єр-міністра України та Урядом України
Доброго дня!
Повторно звертаємося до Уряду України надати скан-копію присяги Прем'єр міністра України скріпленої підписом В. Гройсман, що за обставин вчинених актів масової дискримінації жінок за ознакою статі і віку, становить не аби який суспільний інтерес.
Про обставини того, що суди і судді четвертий рік поспіль ставлять під сумнів правдивість і легітимність антидискримінаційної експертизи і висновку підписаного пані Уповноваженою ВР України з прав людини та легітимність і законність самої інституції Уповноваженого з прав людини , наголосивши і посилаючись на те, що цих експертів ( пані Уповноваженої ВР України з прав людини і службовців Секретаріату Уповноваженого) ніхто не попереджав про відповідальність, ніхто не уповноважував, такі висновки не несуть жодних наслідків, тощо - Кабінету Міністрів України неодноразово був поінформований, так само як і четвертий рік Уряд України добре обізнаний про акти масової прямої дискримінації жінок за ознакою статі і віку на підставі прихованого законодавства і на практиці, особливо активно 2014-2016 р.р. та перехресну дискримінацію і повторну віктимізацію у відношенні мене з боку державних інституцій за повідомлення і оскарження актів дискримінації.
Очевидно, що оновлені незалежні, чесні і професійні суди та судді надалі забезпечують і надають свавільне право Центральному органу державного управління (Національному банку України) тривалий строк безкарно зловживати правами , спрямованими на подальше скасування і знищення прав і основних свобод в поєднанні із прямою дискримінацією за ознакою статі і віку у відношенні мене, визнаних в Європейській Конвенції про захист прав і основних свобод людини та зобов’язаннях держави Україна у сфері європейської інтеграції та праві Європейського Союзу.
Водночас, Кабінет Міністрів України забезпечує виконання Конституції і законів України, вживає заходів щодо забезпечення прав і свобод людини і громадянина та від Уряду України підписували міжнародні договори і видавав різноманітні постанови і затверджував національні плани дій, тощо щодо імплементації та виконання положень Угоди Асоціації ЄС - Україна та багато чого іншого у сфері прав людини, верховенства права і правосуддя.
Пояснювати чесним, компетентним і справедливим національним судам і суддям. ще і легітимність, повноваження, правовий статус Уряду України та його вірність Українському народу і відповідальність перед Українським народом та обов"язковість виконання виданих ним постанов та візій у затверджених ним національних планах дій, відповідальних за їх виконанням, тощо - з мого боку буде марно і не тактовно.
Очевидно, у національних судах і суддів є підстави четвертий рік ставити під сумнів легітимність, діяльність і доброчесність Кабінету Міністрів України
На підставі статей 1, 10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступні документи:
1.Копію тексту присяги скріпленої підписом прем'єр-міністра України складеної ним на пленарному засіданні Верховної Ради України.
До відома Секретаріату Кабінету Міністрів України, де шукати такий текст присяги знайдете в Законі України «Про Кабінет Міністрів України»
З повагою,
Тетяна Миколаївна Литвиненко
Т. М. ЛИТВИНЕНКО
[email address]
[email address]
[FOI #44235 email]
Шановна Тетяно Миколаївно!
За результатами опрацювання Ваших двох запитів від 30.12.2018 та запиту від 05.01.2019, що надійшли до Секретаріату Кабінету Міністрів електронною поштою, в межах компетенції повідомляємо.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Згідно зі статтею 9 Закону України “Про Кабінет Міністрів України” (далі – Закон) члени Кабінету Міністрів України призначаються на посаду Верховною Радою України.
У статті 6 Закону визначено, що посади членів Кабінету Міністрів України, зокрема посада Прем’єр-міністра України належить до політичних посад, на які не поширюється трудове законодавство та законодавство про державну службу.
Відповідно до статті 10 Закону член Уряду, призначений на вакантну посаду в діючому складі Кабінету Міністрів, у день свого призначення перед вступом на посаду особисто складає присягу на пленарному засіданні Верховної Ради України і невідкладно після цього підписує її текст. Підписаний членом Кабінету Міністрів України текст присяги зберігається в його особовій справі.
З огляду на зазначене, підписаний Прем’єр-міністром України В. Гройсманом текст присяги має зберігатися в його особовій справі, що ведеться в Апараті Верховної Ради України.
Разом з тим, згідно із підпунктом 2 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів від 25.05.2011 № 583 “Питання виконання Закону України “Про доступ до публічної інформації” в Секретаріаті Кабінету Міністрів України, центральних та місцевих органах виконавчої влади” Секретаріат Кабінету Міністрів не є розпорядником інформації за запитами стосовно інформації інших державних органів України, а також щодо інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або яка потребує створення в інший спосіб.
Ураховуючи викладене, Ваші запити відповідно до частини третьої статті 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації” надіслано до Апарату Верховної Ради України для розгляду та інформування Вас в установленому порядку.
Департамент інформації та комунікацій з громадськістю
Секретаріат Кабінету Міністрів України