Про надання інформації
-
Від: Війолета
До: ПрАТ "АК "Київводоканал" -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
Я, являюся індивідуальним споживачем послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, що надаються ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ».
На веб-ресурсі https://vodokanal.kiev.ua/ я отримала інформацію про можливість вирішення питань, пов’язаних з наданням послуг ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» Споживачам, у Центрі комунального сервісу.
У зв’язку з викладеним, прошу роз’яснити, яким чином Центр комунального сервісу, який не має бази даних споживачів ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ», як то прізвища, імені та по батькові, адреси місця проживання, номеру особового рахунку, даних про нарахування та оплати і таке інше, ідентифікує мене як Споживача ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» та матиме можливість надавати інформацію про розрахунки за надані послуги, необхідність проведення періодичної повірки лічильників і т.п.
З повагою,
Війолета
Доброго дня, документ відхилено з причини недотримання вимог до форми звернення передбаченої Законом України «Про звернення громадян». Так, відповідно ч. 7 ст. 5 Закону у звернені має бути зазначено ПІБ, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. Оскільки у Вашому електронному зверненні не зазначені ПІБ, місце проживання громадянина, воно в порядку ч.8 ст.5 цього Закону повертається заявнику для належного його оформлення.