Про надання публічної інформації

Доброго дня!

Згідно ч. ч. 1, 5 ст. ст. 3, 7 Закону України «Про Регламент Верховної Ради» (1861-17) гласність засідань Верховної Ради забезпечується шляхом їх трансляції в лінійних аудіовізуальних медія, публікації стенографічних бюлетенів засідань Верховної Ради, її рішень і Відомостях Верховної Ради України, газеті «Голос України» та інших виданнях Верховної Ради, а також шляхом розміщення інформації на офіційному веб-сайті Верховної Ради. Час, обсяг, форма трансляції, обсяг друку визначаються відповідно до закону цим Регламентом, окремими постановами Верховної Ради.
Організаційне, юридично-експертне, а також матеріально-технічне, господарсько-правове та фінансове забезпечення діяльності Верховної Ради, її органів, народних депутатів, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховні Раді здійснює Апарат Верховної Ради. Верховна Рада надає інформацію за запитами відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Розгляд та надання відповіді на запити на інформацію забезпечуються Апаратом Верховної Ради (абз. 2 ч.5 ст. 3 Закону (1861-17) (надалі –Апарат ВР).
Відповідно до вищенаведеного вимагаю надати достовірну та повну інформацію:
1. Яким саме символом державного суверенітету України скріплюється підпис Голови Верховної Ради України на оригіналах рішень Верховної Ради України щодо міжнародних договорів України відповідно до УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ «Про Велику Державну Печатку України» від 19 грудня 1996 року № 1230/96;

2. У якого розпорядника саме знаходяться інформація щодо оригіналів рішень скріплених підписом Голови Верховної Ради щодо міжнародних договорів України, відповідно до УКАЗУ ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ «Про Велику Державну Печатку України» від 19 грудня 1996 року № 1230/96.

3. При отриманні цього запиту вимагаю повідомити дату ьа вхідний номер його реєстрації .

Дякую за відповідь з повагою,
Галина Римська

ЗАПИТ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ, Верховна Рада України

Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).

Апарат Верховної Ради України

показати цитоване