Про Офіс Президента України (далі також – ОПУ) у період 24.02.2022-11.04.2023 Р.,Р. повноваження Керівника ОПУ та його заступників в цей же період
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
І. Надати інформацію (відомості) та ЕЛЕКТРОННІ копії документів щодо діяльності Офісу Президента України (далі також – ОПУ) та його посадових/службових осіб в період з 24.02.2022 по 11.04.2023 року про наступне:
1.1. чи має Офіс Президента України статус юридичної особо, надати копії реєстраційних документів, інформацію про здійснену реєстрацію, зразок печатки юридичної особи;
1.2. чи є Офіс Президента України органом державної влади, повідомити реквізити нормативно-правового документу, яким врегульоване дане питання;
1.3. чи є працівники (службові/посадові особи) Офісу Президента України державними службовцями, в тому числі Керівник Офісу Президента України та його заступники, до якої категорії відносяться,
1.4. надати відомості про структуру Офісу Президента України, електронні копії нормативно-правових актів , якими врегульована компетенція його структурних підрозділів (департаментів, управлінь, відділів, тощо); а також штатний розпис станом на дату подання запиту;
1.5. надати електронні копії нормативно-правових актів, якими внормовано посадові обов’язки Керівника Офісу Президента України та його заступників (посадові інструкції, тощо)
1.6. надати відомості про наявність у Керівника Офісу Президента України та його заступників допусків до державної таємниці, дати отримання допусків та форми допусків;
1.7. який обсяг діє- та правоздатності має Офіс Президента України, надати реквізити та електронні копії нормативно-правових актів, якими це внормовано.
1.8. яка юридична особа є розпорядником державних коштів, що спрямовується на забезпечення діяльності ОПУ (утримує, забезпечує діяльність, є роботодавцем працівників ОПУ), в разі, якщо ОПУ не є юридичною особою (надати повні реєстраційні дані); відомості про бюджет ОПУ на 2022 та 2023 роки;
1.9. відомості про посадові обов’язки прес-секретаря Президента України та надати електронні копії нормативно-правових актів (посадова інструкція, тощо), якими врегульовано його діяльність;
ІІ. Надати копії нормативно-правових та інших документів (Закони, Постанови, Укази Президента України, тощо) :
2.1. якими внормовано адміністративно - владні повноваження Офісу Президента України та/або представницькі функції даного допоміжного органу, в тому числі на міжнародних заходах (у переговорах, тощо)
2.2. якими внормовано право (повноваження) Керівника Офісу Президента України та/або інших посадових осіб ОПУ здійснювати представницькі функції (представляти Україну, Президента України, тощо) на міжнародних заходах, у переговорах, тощо, учасником яких БУЛА та Є Держава Україна протягом 2022-2023 років, а також висвітлювати офіційну позицію України та/або Президента України в засобах масової інформації, у міжнародних відносинах та на офіційних міжнародних заходах.
З повагою,
Кобяков Вадим Євгенійович