Про організацію навчання школярів
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
В багатьох київських школах запроваджена система переходу учнів після кожного уроку в інший клас. При цьому учні свого постійного класу, де могли б залишити якісь речі, не мають.
Учні змушені після кожного уроку переходити в інший клас де їх чекає вчитель, тобто не вчителі приходять в клас, а учні постійно рухаються по школі. Для прикладу уявіть собі 800 учнів, які щоперерви рухаються коридорами, сходами і такий рух від першого до четвертого поверхів.
В такій організації навчання вбачається багато мінусів:
- практично відсутній час учня на відпочинок і підготовку до наступного уроку( час перерви витрачається на переходи);
-постійна штовханина на сходових маршах, є випадки падіння дітей із-за навмисного підштовхування, чи поспіху аби встигнути з першого поверху добігти на четвертий);
-постійний масовий контакт , що призводить до частих захворювань, крім того перебігаючи учні гріються, пітніють, потім охолоджуються, нервують;
-із плюсів - це така вчительська власність на свої кабінетики, та звичай но ж доплата за кабінетну роботу.
Виходячи із вищеперерахованого прошу:
1).Надати роз'яснення, згідно із яким нормативним документом, учні 5-11 класів з 5-6 кілограмовими рюкзаками , повинні після кожного уроку переходити з одного класу в інший. Посилань про кабінетну систему прошу не надсилати, тому що це не одне і теж.
2). Надати роз'яснення хто відповідає за організацію навчання в школі.
З повагою,
Ольга Онопріюк