Про ОСББ та перерахунок вартості ненаданої послуги з утримання будинку
-
Від: Марина Зеленюк
До: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу роз'яснити, чи поширюється дія Постанови Кабунету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 482 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості» на діяльність ОСББ.
Чи зобов’язана Голова Правління ОСББ, або Правління ОСББ здійснювати перерахунок у разі ненадання однієї з послуг, закладенних в тариф «Утримання будинку та прибудинкової території» і затвердженої Загальними зборами співвласників будинку?
В ОСББ «Анрі Барбюса 16» будинку, розташованого за адресою м.Київ, вул.Тютюнника 16, Загальними зборами було затверджено тариф 12,25 грн за 1м2 на утримання будинку і прибудинкової територї, а в переліку послуг якого серед іншого є послуга «циркуляція ГВП», за яку збирають по 2,20 грн за 1м2.
З травня 2021 року, через аварію трубопроводу, в будинок за адресою м.Київ, вул.Тютюнника 16 гаряча вода від постачальника послуг не подається повністю, але Правління ОСББ та бухгалтер ОСББ продовжують нараховувати за кожен квадратний метр квартири 2,20 грн за 1м2 на «циркуляцію ГВП» і відмовляються зробити перерахунок у зв’язку з ненаданням цієї послуги.
За травень і червень співвласники будинку отримали повні рахунки, без урахування того, що за відсутності гарячої води в будинку, послуга «циркуляція ГВП» втрачає сенс.
Свою відмову співвласникам будинку зробити перерахунок, Правління ОСББ аргументує тим, що Постанова Кабунету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 482 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості» стосується лише ЖКХ, управляючих компаній і не стосується ОСББ.
Отже, прошу вас роз’яснити, чи зобов’язано Правління ОСББ, або Голова ОСББ у відповідь на звернення співвласника/-ків будинку, робити перерахунок у разі ненадання однієї з послуг, закладених в тариф «Утримання будинку та прибудинкової території» і затверджених Загальними зборами, як того вимагає Постанова Кабунету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 482 «Про затвердження Порядку здійснення перерахунку вартості послуги з управління багатоквартирним будинком за період її ненадання, надання невідповідної якості»?
Чи зобов’язано Правління ОСББ, або Голова ОСББ зробити перерахунок протягом місяця, що настає за місяцем, у якому мало місце ненадання послуги, або протягом місяця, що настає за місяцем, у якому отримано управителем акт-претензію, або дати, коли претензія споживача вважається визнаною управителем?
Відповідь прошу надати мені поштою за адресою вул. Тютюнника 16, кв. 48, м.Київ, 03150 та електронною поштою на адресу Maryna.Zelenyuk @yahoo.com.
З повагою,
Марина Зеленюк
Тетяна Миколаівна залишив коментар ()
Хочу побачити відповідь, де це зробити?