Про перевірку походження статків посадовця БЕБ
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
За даними з декларації, керівник Головного підрозділу детективів БЕБ України Олександр Ткачук у 2023 році оселився у новій столичній квартирі площею понад 117 м кв. Вартість майна посадовець приховав (https://ukranews.com/ua/news/1052314-pos...). Оформлена ця квартира була на матір Ткачука.
Водночас до призначення в БЕБ, Ткачук працював на державу - в ДБР - та мав статки, що не дозволяють йому купівлю квартири в Києві. Зокрема, у 2020 році, його накопичення, згідно з деклараціями, складали всього 700 тис. грн і 4500 дол. на рахунку в банку.
Зважаючи на поширену практику українських чиновників та посадовців "ховати" сумнівно набуте майно за родичами, прошу інформувати:
1. Чи проводило НАЗК перевірку декларацій та легальність походження доходів і майна Ткачука А.? За які роки? Якщо ні, то чому? Чи буде призначено відповідну перевірку?
З повагою,
Тетяна Мушка
Тетяна Мушка писал 2024-12-11 12:49:
Доброго дня!
Запитувана інформація, яка не відповідає критеріям, закріплених у ст. 1
Закону України «Про доступ до публічної інформації», а за своїм змістом
стосується надання роз’яснень з питань застосування актів
законодавства/питань діяльності державного органу тощо є зверненням.
Таким чином, просимо оформити Ваше звернення згідно вимог законодавства.
Відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення
громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається
громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через
уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до
законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з
використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне
звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового
звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті
5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має
бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання
громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції,
заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути
підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному
зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надісланні електронного звернення не вимагається (підпис визначається як
«графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з
метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у
док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується) З
урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може
бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються
електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного
цифрового підпису.
Для отримання консультації в режимі реального часу, Ви можете звернутися
за телефоном контакт-центру: (044) 200 06 94