Про перевірку стану технічного захисту системи електронної реєстрації дітей м.Львова
-
Від: Гриновець Маркіян
До: Львівська міська рада -
Доброго дня!
Зважаючи на суспільний інтерес, який виник у зв'язку з виявленими порушеннями при експлуатації системи електронної реєстрації дітей м.Львова, поширення інформації про ці порушення у ЗМІ, необхідності виявлення фактів введення громадськості в оману та викриття недоліків у діяльності органів публічної влади, їхніх працівників, враховуючи дезінформацію, яку поширюють посадові особи департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради щодо згаданої перевірки,
на підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) назва інформаційної системи, яка перевірялась;
2) установа, відповідальна за вказану інформаційну систему;
3) установа або підрозділ, який здійснював перевірку вказаної інформаційної системи;
4) особи, які входили у склад комісії, що перевіряла вказану інформаційну систему;
5) матеріали, які розглядались при перевірці вказаної інформаційної системи;
6) копію цього запиту з відміткою про реєстрацію.
Особливу увагу звертаю на роз'яснення порядку відмови Постановою від 29.09.2016 № 10 Вищого адміністративного суду України:
"Відповідно до пункту 3 частини четвертої статті 22 Закону № 2939-VI відмова у задоволенні запиту на інформацію повинна бути мотивованою, тобто у відмові розпорядник інформації зобов'язаний обґрунтувати наявність підстав обмеження у доступі, які становлять зміст "трискладового тесту".
6.2. З відмови у доступі до публічної інформації повинно вбачатися:
1) якому з перелічених у пункті 1 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI інтересів (далі - правомірні інтереси) відповідає обмеження, а також чому обмеження доступу відповідає зазначеному інтересу (інтересам);
2) у чому конкретно полягає шкода правомірному інтересу (інтересам); яким є причинно-наслідковий зв'язок між наданням доступу та можливим настанням шкоди; чому ця шкода є істотною; яка ймовірність настання шкоди внаслідок надання доступу до інформації (пункт 2 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI);
3) чому шкода від надання інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні (пункт 3 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI) (щодо визначення суспільного інтересу див. пункт 6.4).
Відсутність висновку розпорядника інформації щодо наявності хоча б однієї зі згаданих трьох підстав "трискладового тесту" означає, що законних підстав для обмеження доступу до інформації немає, а відмова у доступі до публічної інформації є необґрунтованою."
З повагою,
Гриновець Маркіян