Про перевірку статків ексголови Держагентства з управління зоною відчуження
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
За даними низки ЗМІ, НАЗК встановило, що в декларації ексголови Держагентства з управління зоною відчуження Іщенка за 2023 рік містяться недостовірні дані на загальну суму 8 мільйонів 538 тисяч гривень. У висновку агентства також нібито зазначено, що виявлені статки не відповідають офіційному рівню доходів чиновника.
Додається, що перевірка НАЗК наразі триває.
https://censor.net/ua/news/3559656/dohod...
Прошу підтвердити або спростувати наведене вище? Повідомити чи триває перевірка чи завершена? Якими результатами завершена?
З повагою,
Павло Шерман
2025-07-03 16:04, Павло Шерман написав:
Добрий день! Ваш лист не буде передано на реєстрацію, оскільки згідно
із частиною першою статті 19 Закону, запит на інформацію − це прохання
особи до розпорядника інформації надати публічну інформацію, що
знаходиться у його володінні.
Частиною п’ятою статті 19 Закону визначено, що запит на інформацію має
містити, крім іншого, загальний опис інформації або вид, назву,
реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу
це відомо. Таким чином, суттєвою ознакою публічної інформації у сенсі
Закону є її попередня фіксація. Тобто цей закон регулює відносини щодо
доступу до інформації, яка вже існує, і не вимагає у відповідь на запит
її створювати. Ваш лист не відповідає вищезазначеним нормам Закону.
Запитувана Вами інформація за своїм змістом є зверненням. Прохання
оформити відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення
громадян». Стаття 5. Вимоги до звернення: У зверненні має бути зазначено
прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено
суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги,
прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником
(заявниками) із зазначенням дати.
В електронному зверненні також має бути зазначено назву установи, до
якої звертається громадянин електронну або поштову адреси, на яку
заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби
зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при
надсиланні електронного звернення не вимагається.
Листи, які надходять через офіційну електронну адресу направляються
(прикріпленим файлом) з підписом у сканованому вигляді.



