про порядок посвідчення довіреностей на представництво в судах Президента України
-
Від: Дацко Олеся
До: Офіс Президента України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- порядок видачі і посвідчення довіреностей для представництва Президента України в судах іншими особами від 1 січня 2013 року і дотепер , а також назву, номер та інші реквізити нормативно-правового акту, яким такий порядок затверджено.
- якщо такий порядок відсутній - прошу вказати про відсутність такого порядку з 2013 року і дотепер;
- Якщо цей порядок змінювався - прошу надати усі документи, якими було змінено такий порядок з 1 січня 2013 і дотепер, а також назву, номер та інші реквізити нормативно-правового акту, якими такі зміни затверджено .
- прошу вказати реєстр, в якому ведеться облік довіреностей, виданих Президентом України на представництво в судах з 2013 року і дотепер і хто є держателем і розпорядником цього реєстру.
З повагою,
З повагою,
Дацко Олеся
Доброго дня!
Незрозумілою є відповідь на запит в частині бази даних вихідної документації Керівника Офісу Президента України, в якій реєструються довіреності.
Тобто реєстру вихідної кореспонденції Президента України не існує?
Якщо база даних вихідної інформації Керівника Офісу Президента України - це єдиний реєстр, де реєструютьс довіреності , видані Президентом - прошу надати порядок ведення такого реєстру, та норматино-правові акти, що регулюють порядок ведення такого реєстру (баз даних).
Крім того, Офіс президента створений недавно.
Виходить, що до часу створення Офісу Президента довіреності Президента вазагалі не реєструвалися?
Мій запит стосується періоду з 1 січня 2013 року до тепер.
Прошу надати запитувану інформацію з чіткими посиланнями на норми законодавства
З повагою,
Дацко Олеся