Про солідарну відповідальність Міністра охорони здоров’я України разом із Прем’єр-міністром України за використання неперевіреної інформації
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
В Кабінеті міністрів України ніхто не знає хто порадив Прем’єр-міністру України Шмигалю Д.А. встановити строк перебування у обсервації у14 днів, яке прийнято розпорядженням Кабінету Міністрів України №93-р від 03.02.2020 р., де в абзаці 2 пункту 2 визначено наступне, а саме, дослівно: “Про заходи щодо запобігання занесенню і поширенню на території України гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-nCoV” - Уряд ввів тимчасові обмеження та особливі умови для в'їзду на територію України осіб і подальшої їх ізоляції шляхом обсервації протягом 14 днів.
По факту маємо ситуацію, коли Прем’єр-міністр України Шмигаль Д.А. свідомо чи несвідомо, але порушив Закон України “Про Кабінет Міністрів України”, який згідно з п.1 Регламенту Кабінету Міністрів України, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 18.07.2007 року №950, де вказано, що Кабінет Міністрів України є колегіальним органом, який здійснює виконавчу владу безпосередньо та через міністерства, інші центральні та місцеві органи виконавчої влади, приймає рішення після обговорення питань на його засіданнях та в межах компетенції видає постанови і розпорядження, обов’язкові до виконання, відмовившись від попереднього обговорення питання строку обсервації з МОЗ, яке, як буде вказано нижче, відмовляється від власної компетенції у цьому питанні.
На мої численні запити до Міністерства охорони здоров’я України про можливу помилку, яку допустив Уряд при встановленні 14-денного періоду обов’язкової обсервації для осіб, які можуть бути носіями коронавірусу (CОVID-19) (як і для осіб, які підписали особисті зобов’язання про самоізоляцію на 14 днів), я отримав відповідь, що “Міністерство охорони здоров’я не є розпорядником запитуваної інформації”, тобто це питання не обговорювалося з Прем’єр-міністром України.
Виникає питання, якими данними і яких наукових досліджень керувався Прем’єр-міністр України Шмигаль Д.А. приймаюче таке важливе рішення про безпеку здоров'я громадян без консультацій з Міністерством охорони здоров’я України?
Президенти теж люди і за таких обставин я не радив би і їм контактувати з посадовими особами, які пройшли період 14-денної обсервації чи домашньої самоізоляції, бо немає ніяких підтверджень, що такі люди не є носіями коронвавірусної хвороби і що від них вже неможливо заразитися коронавірусом COVID-19.
Поки мені не вдалося отримати відповідь на це, як виявилося, дуже складне для Уряду і МОЗ питання, що дає мені підстави звертатися до вищого за рангом посадовця, яким є голова держави.
Виходячи з наведеного, за виключно важливих обставин, які можуть мати негативний вплив на здоров’я і життя необмеженої кількості осіб, за умови відсутності у Міністерства охорони здоров’я України наукових даних про абсолютну відсутність коронавірусних тіл у громадян, які пройшли період 14-денної обсервації чи домашню самоізоляцію, вимушений звернутися до посадової особи вищого рангу - Президента України з наступним проханням.
Виходячи з наведеного,-
Прошу,-
Надати мені інформацію, яку має нести солідарну персональну відповідальність Міністр охорони здоров’я України разом із Прем’єр-міністром України приймаючи урядове розпорядження, без консультації з МОЗ про можливі негативні наслідки для здоров'я громадян і при цьому керуючись неперевіреною інформацією, наслідком якої може бути інфікування коронавірусом COVID-19 громадян, які входять у контакт з особами, які вже пройшли 14-денну обсервацію чи домашню самоізоляцію.
З повагою,
Слєсаренко Василь Вікторович