Про суддю без відповідних ознак і посвідчення судді
Добридень, Шановні!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатися із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, наполягаю надати таку інформацію (наступні документи): в інтересах мого Чоловіка Олександра Юрійовича Россошанського, 18 березня 1978 року народження...
Відповідно до статті 19 Загальної декларації прав людини, прийнятої та проголошеної резолюцією 217 A (III) Генеральної Асамблеї ООН від 10 грудня 1948 року та статті 10 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод від 4 листопада 1950 року, кожна людина має право безперешкодно шукати, одержувати й поширювати інформацію та ідеї будь-якими засобами та незалежно від державних кордонів.
Керуючись правом на доступ до офіційних документів, визначеним Конвенцією Ради Європи про доступ до офіційних документів (Конвенція Тромсе), ратифікованою Законом України № 631-IX від 20.05.2020 року, яка надає право кожному, без дискримінації за будь-якою ознакою, на доступ до офіційних документів, що знаходяться в розпорядженні державних органів. Під поняттям «офіційні документи» розуміється будь-яка інформація, записана в будь-якій формі, складена або отримана, та яка перебуває у розпорядженні державних органів.
Відповідно до статті 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Статтею 68 Конституції України передбачено, що кожен зобов'язаний неухильно дотримуватись Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.
Згідно зі статтею 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
На підставі статті 34 Конституції України та статті 5 Закону України «Про інформацію», кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.
Згідно зі статтею 5 Закону України «Про доступ до публічної інформації», доступ до інформації забезпечується шляхом надання інформації за запитами на інформацію. При цьому, відповідно до статті 19 цього ж закону, запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію, незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.
Звертаю увагу на те, що згідно з пунктом 3 статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації», розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. А згідно з частиною 7 статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації», обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.
На підставі офіційного інформаційного запиту, адресованого до Комунарівського районного суду міста Запоріжжя від 13.09.2024 року, було надано офіційну відповідь голови Едуарда Стоматова, з якої вбачається таке:
Указом Президента України № 82/2007 від 04.02.2007 року, Варнавська Людмила Олександрівна була призначена на посаду судді у Сніжнянський міський суд Донецької області строком на п’ять років...
Постановою Верховної Ради України № 4369/VI від 09.02.2012 року, зазначену громадянку перепризначили на посаду судді Сніжнянського міського суду Донецької області безстроково, тобто довічно...
У період 2015 року ця фігурантка, в силу життєвих обставин, "мігрувала" і на основі Указу Президента України № 82/2015 від 04.02.2015 року Варнавська Людмила Олександрівна переведена в розпорядження Комунарівського районного суду міста Запоріжжя.
Наказом голови Комунарівського районного суду міста Запоріжжя № 30/ос від 25.02.2015 року, дану громадянку зараховано на посаду судді...
В той же час, зазначеною відповіддю, надано інформацію про те, що надати копії Присяги судді України, Атестат про закінчення навчання судді в українських школах суддів України або ж посвідчення судді — Варнавської Л.А. надати, не є можливим, оскільки зазначені документи нібито були втрачені в розпорядженні Сніжнянського міського суду Донецької області.
Однак, згідно з цим, виникає питання: при призначенні наказом голови Комунарівського районного суду міста Запоріжжя № 30/ос, від 25.02.2015 року, відсутність документів для визначення правосуб'єктності цієї громадянки, без проведення переатестації, а також без проведення фільтрації — на яких законних підставах (згідно зі статтями 71-92 Конституції України) ця фігурантка працює в цій юридичній організації приватного права і виконує функції державного судді...
Крім того, згідно з Указом Президента України Петра Порошенка № 449/2017 від 29.12.2017 року, з числа районних судів — Комунарівський районний суд міста Запоріжжя — ліквідовано; на основі також Указу Президента України Петра Порошенка № 451/2017 від 29.12.2017 року був встановлений річний термін для проведення реорганізації, формування другого окружного суду, проведення переатестації та переведення всіх суддів, які зобов’язані відповідати чинним законам...
Згідно з офіційною відповіддю від Кваліфікаційної комісії суддів України, надано інформацію про те, що Комунарівський суд міста Запоріжжя — ліквідовано, сформовано другий окружний суд міста Запоріжжя, однак до теперішнього часу так і не розпочав свою діяльність, жоден із суддів не переведений і не перепризначений.
На підставі цього, наполегливо вимагаю надати повну і достовірну інформацію стосовно безпосередньо громадянки "судді" Комунарівського районного суду міста Запоріжжя Варнавської Людмили Олександрівни і всього складу цієї організації, а також щодо всього юридичного особи приватного права, чи є Комунарівський районний суд міста Запоріжжя — державним органом, на основі якого Закону ця організація сформована, оскільки при наявності коду ЄРДПОУ і тлумачення статті 81 Цивільного кодексу України, є всі законні підстави вважати про наявність фактів заволодіння незаконним способом повноваженнями державної влади...
З повагою,
Надія Анатоліївна Россошанська та Олександр Юрійович Россошанський.