Про термін зберігання облікової картки

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Alina, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до вимог чинного Наказу Міністерства Юстиції України від 12.04.2012 №578/5, в розділі 1. "Загальні положення" у пункті 1.4 абзацу третього викладено, що "Строк зберігання для документів та інформації, пов’язаних з обчисленням та сплатою податків і зборів, для фізичних осіб - підприємців встановлюється відповідно до Податкового кодексу України та становить 3 роки."
Згідно з вимогами статті 291 розділу І Переліку вищезазначеного Наказу, облікові справи платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років після припинення діяльності таких суб’єктів господарювання, а особові рахунки платників податків і зборів (обов’язкових платежів) зберігаються протягом 5 років (стаття 292 розділу І Переліку).
Враховуючи викладене вище, надайте інформацію щодо строків зберігання облікової картки фізичної особи - платника податків (Форма № 1ДР, Додаток 2
до Положення про реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі
фізичних осіб - платників податків, Наказ Міністерства фінансів України від 06.11.2012 № 11, Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 листопада
2012 р. за № 2007/2231947), він становить три чи п`ять років?
Відповідь прошу надати у встановлений законом термін, на мою електронну адресу, котру я вказала на даному сайті.

З повагою,

Alina

Людмила Заславська, Міністерство юстиції України

1 Attachment

[ Email has no body, please see attachments ]

1 Attachment

 

 

ЗВЕРТАЄМО УВАГУ!

 

Електронна адреса: [email address], з якої надійшов Вам лист з ДПС,

не є зворотнім зв’язком, тому звернення та запити на інформацію на
зазначену електронну адресу не приймаються, оскільки вказана електронна
адреса використовується виключно для відправлення вихідної кореспонденції
за зверненнями громадян та запитів на інформацію.

 

Звернення громадян необхідно надсилати на електронну адресу:
[1][email address],

 

запити на отримання публічної інформації – на електронну адресу:
[2][email address].

 

Зазначена інформація розміщена на вебпорталі ДПС у розділі «Контакти» →

«Контакти для подання усних та електронних звернень громадян»
([3]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...)
та «Контакти для подання запитів на отримання публічної інформації»
([4]https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...).

 

References

Visible links
1. mailto:[email address]
2. mailto:[email address]
3. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...
4. https://www.tax.gov.ua/others/kontakti/k...