Про утворення Національної поліції України
-
Від: Данііл Максимович
До: Верховна Рада України -
Від Громадянина
Рябикіна Данііла Максимовича
[Україна], м.Херсон [73030]
Вих. № 775
від 30.12.2023 року
Верховна Рада України
01008, м. Київ, вул. М. Грушевського, 5
ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ
Ознайомившись з положеннями ст.ст. 3,5,8,19,34,40,55,69 Конституції України, Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», стст. 364,365,367 Кримінального кодексу України, ст.ст. 2,5,10,20 Закону України «Про інформацію», ст.ст. 3,4,5,10,14,20,21,22 Закону України «Про доступ до публічної інформації».
ПРОШУ НАДАТИ:
Прийняття Закону України про утворення Національної поліції України. З підписом Президента України, закріпленною Державною печаткою України відповідно до закону про Велику Державну печатку України 1230/96 від 19.12.1996р. Документ повинен містити юридично законний факт створення юридичної особи публічного права, тобто скан копія документу, не сам текст, який викладений в інформаційній базі rada.gov.ua, де знаходяться тексти документів та не є офіційним виданням;
З повагою, Данііл Максимович Рябикін
Відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08.02.2021 р. № 19:
1. Приймання службової кореспонденції, що надходить до Верховної Ради України, у тому числі до її органів та Апарату, народних депутатів України здійснюється структурним підрозділом з документального забезпечення засобами поштового зв'язку та/або через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади (далі – СЕВ ОВВ).
2. Звернення у паперовій формі подаються до Верховної Ради України:
1) засобами поштового зв’язку;
2) безпосередньо на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України;
3) через уповноважену особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства;
4) через скриньку "Для звернень громадян", розміщену у приймальні Верховної Ради України за адресою вул. Банкова, 6-8.
Звернення в електронній формі (далі – електронне звернення), надіслане на адресу Верховної Ради України, приймається централізовано структурним підрозділом з питань звернень громадян шляхом заповнення громадянином електронної форми на веб-порталі "Електронний кабінет громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України (режим доступу: https://itd.rada.gov.ua/idsrv/).
Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Електронне звернення без кваліфікованого електронного підпису надсилається у вигляді сканованого або фотографованого письмового звернення з підписом заявника із зазначенням дати.
3. Запит на інформацію подається на вибір запитувача в усній або письмовій формі (засобами поштового зв’язку, факсом, телефоном, електронною поштою (централізовано на єдину електронну адресу запитів на інформацію Апарату [Верховна Рада України request email]), шляхом заповнення електронної форми запиту на інформацію в "Електронному кабінеті громадянина" офіційного веб-сайту Верховної Ради України, через СЕВ ОВВ).
Апарат Верховної Ради України