Про вжиті заходи і реагування Верховної Ради України на конкретні акти масової дискримінації жінок в прихованому законодавстві і на практиці

Тетяна Миколаївна Литвиненко

Добрий день.
В зв'язку із безпідставною відмовою керівника відділу роботи з публічною інформацією Апарату Верховної Ради України пана Олександра Кузьміна надати публічну інформацію на запит, що надійшов з публічного сайту Доступ до правди ГО «Платформа прав людини» щодо вжитих заходів і реагування керівництва Верховної Ради України та її посадових осіб на серйозні і системні масові порушення прав, основних свобод жінок, як людини і особистості \ акти масової дискримінації жінок на підставі прихованого законодавства і на практиці та посилання на те, що таку інформацію повинні надати відділ розгляду звернень громадян у відповідності до Закону України «Про звернення громадян»,

Слід зауважити, спроби працівників Апарату Верховної Ради України приховати бездіяльність/пособництво з боку керівництва Верховної Ради України та її посадових осіб масовим порушенням прав та основних свобод жінок як людини і особистості на підставі прихованого із 2006 року підзаконного акту і на практиці, теж злочин. Вимагаємо припинити ганебну практику.

Пану Кузьміну нагадаю, для мене, громадянки України, яка як і інші громадяни України делегувала свої повноваження народним депутатам України, які в свою чергу порозсажували свої міста по залу Верховної Ради України, Комітетах Парламенту, делегаціях та групах тощо, а загалом Верховній Раді України, пан Кузьмін в свою чергу своє місто має, в якості керівника відділу роботи публічною інформацією Апарату Верховної Ради України, за що отримує зарплатню з податків громадян України.
Тому я і звертаюся за публічною інформацією до відділу роботи публічною інформацією Апарату Верховної Ради України, а в який спосіб належним чином свої обов'язки буде виконувати пан Кузьмін, то справа відлагодженої роботи і комунікації відділу який він очолює із Керівництвом Верховної Ради України, Секретаріатами Комітетів та помічниками народних депутатів України тощо.

Вкотре звертаюся до Верховної Ради України із проханням надати суспільно значиму інформацію яка стосується порушених прав і основоположних свобод жінок як людини і особистості\ акти масової дискримінації жінок в прихованому із 2006 року так званому національному законодавстві і на практиці ( положення НБУ затверджене постановою Правління НБУ від 17 березня 2006 № 96 на підставі якого жінок віком 50 років, а чоловіків віком 55 років, звільняли зі служби в 2014-2016 роки, під гаслом реформування та потреби в новій крові).
Відповідно до антидискримінаційного законодавства України, одним із суб'єктів наділених повноваженнями у сфері протидії дискримінації в Україні, є Верховна Рада України

Народний депутат як представник державної влади ( Верховної Ради України - законодавчого органу влади) у разі порушення прав, свобод і інтересів людини та громадянина, що охороняються законом, та інших порушень законності має право на місці вимагати негайного припинення порушення або звертатися з вимогою до відповідних органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, керівників підприємств, установ та організацій припинити такі порушення. У разі порушення законності народний депутат може звернутися з депутатським зверненням до відповідних посадових осіб правоохоронних органів чи органів виконавчої влади, що здійснюють державний контроль у відповідній галузі.

Згідно листа керівника відділу Апарату Верховної Ради України пані Н.Адамович від 03.04.2018 № 09-1019.04.16/83.1-03.18-Л за період 2016-2018 рік Верховною Радою України її керівниками і посадовими особами, отримано від пані Тетяни М.Литвиненко та її представника пана Юрія М.Литвиненко і правозахисників , 70 звернень, скарг, запитів в, яких, зокрема, порушувалися питання щодо серйозних і системних порушень прав і свобод людини\ про конкретні акти масової дискримінації жінок на підставі прихованого так званого національного законодавства, у випадку пані Тетяни М.Литвиненко, зазнала прямої дискримінації за ознакою статі і віку за повідомлення про корупцію і пов'язані із цим злочини в системі управління Національного банку України ( висновок Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини щодо цього Верховній Раді України надавався).
У згаданому листі , зазначені, керівники Верховної Ради України : пан А.Парубій; пані : І.Геращенко, О.Сироїд , голови відповідних Комітетів Верховної Ради України, інші народні депутати України, яким було направлено для розгляду звернення та скарги щодо масових актів дискримінації жінок з боку членів Правління Національного банку України на підставі прихованого положення та корупцію.

На підставі статей 1, 10, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

- про вжиті заходи і реагування, протидії конкретним актам дискримінації жінок, вказаних у листі керівника відділу Апарату Верховної Ради України
від 03.04.2018 № 09-1019.04.16/83.1-03.18-Л,
Верховною Радою України, зокрема, Керівництвом Верховної Ради України, голів Комітетів Верховної Ради України, народних депутатів України, голів фракцій політичних партій у Верховній Раді України на конкретні масові порушення прав і основоположних свобод жінок як людини і особистості в прихованому так званому національному законодавстві і на практиці.
Запитувану інформацію просимо надати за прізвищами народних депутатів України, як керівників Верховної Ради України, голів Комітетів тощо, зазначених у згаданому вище листі Апарату Верховної Ради України.

З повагою,

Тетяна Миколаївна Литвиненко

infzapyt, Верховна Рада України

1 Attachment

:

³ - .. (24.10.2018.

[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]