Проект постанови Кабінету міністрів «Про внесення змін до порядку утворення Ради з державної підтримки кінематографії»
-
Від: Денис Іванов
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Проект постанови Кабінету міністрів «Про внесення змін до порядку утворення Ради з державної підтримки кінематографії», розроблений Державним агенством України з питань кіно.
З повагою,
Денис Іванов
צ ̦.
[ Повідомлення сайту: вищенаведений текст неправильний закодований, тож невідомі символи було вилучено.]
--
З повагою
Державне агентство України з питань кіно
+ 38 044 33 44 240
02156 м. Київ, вул. Кіото, 27
[1]www.usfa.gov.ua
References
Visible links
1. http://www.usfa.gov.ua/
Доброго дня!
Мною, Івановим Денисом 8 лютого 2023 року було надіслано звернення з вимогою надіслати проект постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до порядку утворення Ради з державної підтримки кінематографії".
20 лютого 2023 року від Державного агенства України було надіслано відповідь за вихідним номером 275/5/111-23, в якій відмовлено у наданні суспільно-важливої інформації.
Закон України "Про доступ до публічної інформації", розділ II, стаття 6 зокрема зазначає:
2. Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:
1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи кримінальним правопорушенням, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;
{Пункт 1 частини другої статті 6 із змінами, внесеними згідно із Законом № 720-IX від 17.06.2020}
2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;
3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.
Оскільки у відповіді на звернення Держкіно не зазначило жодної обрунтованої причини, то відмова про надання проекту постанови Кабінету Міністрів СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНУ ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ.
У постанові Пленуму вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 10 Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації, на яку зокрема посилається Держкіно у своїй відповіді, зокрема зазначено:
"6. Порядок обмеження доступу до інформації - застосування "трискладового тесту"
6.1. Належність запитуваної інформації до конфіденційної, таємної або для службового користування на підставі статей 7, 8, 9 Закону № 2939-VI відповідно не є єдиною достатньою підставою для обмеження доступу до неї. Обмеження доступу до конкретної інформації допускається у разі, якщо за визначенням вона є конфіденційною або таємною або для службового користування та за умови застосування сукупності вимог пунктів 1-3 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI (частина друга статті 6, частина перша статті 8, частина перша статті 9, п. 2 частини першої статті 22 Закону № 2939-VI).
Зокрема, присвоєння певному документу грифу "для службового користування" (частина друга статті 9 № 2939-VI) саме по собі не є підставою для відмови у задоволенні запиту на інформацію у ньому, оскільки така підстава не передбачена частиною першою статті 22 Закону № 2939-VI. Аналогічно не може бути відмовлено у доступі до інформації тільки через те, що відповідний вид інформації включено до переліку відомостей, що становлять службову інформацію. Наявність підстав для такої відмови може бути встановлена лише шляхом застосування "трискладового тесту" (пункт 2 частини першої статті 22 Закону № 2939-VI).
Так само лише після застосування "трискладового тесту" допустиме обмеження доступу до публічної інформації, заборона на поширення якої встановлена безпосередньо законом.
Відповідно до пункту 3 частини четвертої статті 22 Закону № 2939-VI відмова у задоволенні запиту на інформацію повинна бути мотивованою, тобто у відмові розпорядник інформації зобов'язаний обґрунтувати наявність підстав обмеження у доступі, які становлять зміст "трискладового тесту".
6.2. З відмови у доступі до публічної інформації повинно вбачатися:
1) якому з перелічених у пункті 1 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI інтересів (далі - правомірні інтереси) відповідає обмеження, а також чому обмеження доступу відповідає зазначеному інтересу (інтересам);
2) у чому конкретно полягає шкода правомірному інтересу (інтересам); яким є причинно-наслідковий зв'язок між наданням доступу та можливим настанням шкоди; чому ця шкода є істотною; яка ймовірність настання шкоди внаслідок надання доступу до інформації (пункт 2 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI);
3) чому шкода від надання інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні (пункт 3 частини другої статті 6 Закону № 2939-VI) (щодо визначення суспільного інтересу див. пункт 6.4).
Відсутність висновку розпорядника інформації щодо наявності хоча б однієї зі згаданих трьох підстав "трискладового тесту" означає, що законних підстав для обмеження доступу до інформації немає, а відмова у доступі до публічної інформації є необґрунтованою.
Оскільки відмова у доступі до публічної інформації, яка зазначена у відповіді Держкіно СУПЕРЕЧИТЬ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ" (як і постановіі Пленуму вищого адміністративного суду України від 29.09.2016 № 10), прошу надіслати проект постанови Кабінету міністрів "Про внесення змін до порядку утворення Ради з державної підтримки кінематографії".
З повагою,
Денис Іванов
--
З повагою
Державне агентство України з питань кіно
+ 38 044 33 44 240
02156 м. Київ, вул. Кіото, 27
[1]www.usfa.gov.ua
References
Visible links
1. http://www.usfa.gov.ua/