Прошу надати з гідно закону відповідь

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Прошу надати нормативно-правові акти, в яких зазначено перелік причин згідно з яких, лікар може не видати довідку 086-1/о для вступу в заклад освіти та дошкільний заклад освіти

З повагою,

Анатолий

Доброго дня!

Перше: Хочу повідомити вам наступне. Ваші посилання на наказ міністерства охорони здоров"я України від 29.11.2002 N 434 "Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні" з змінами до нього, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я N 177 від 03.04.2008 року, що є незаконним з тих підстав, що наказ № 434 не набув чинності ще у 2002 році, так як він не пройшов реєстрацію у Міністерстві юстиції України. Таким чином вся документація, що затверджувалась цим наказом, в тому числі і щодо вакцінації дітей, є незаконною як і її використання в медичній практиці.
Положення про ЛКК — Затвердженно Постановою КМ України від 21 листопада 2013р №917, Положення про ЛКК № 189 від 09.04.2009р зареєстрованого МЮ України 4 липня 2009р №589\5290 “Про затвердження положення про експертизу тимчасової непрацездатності” Обстеження здорових дітей в повноваження ЛКК не входить, видача висновків про можливість відвідувати навчальний заклад не визначена даними нормативно-правовими актами. Теж саме підтверджено шевченківським судом № 336/3252/18

Друге: Хочу вам на голосити: Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини: Конвенція про права людини та біомедицину Ов'єдо, 4 квітня 1997 року
Стаття 2 Пріоритет людини Інтереси та благополуччя окремої людини превалюють над виключними інтересами усього суспільства або науки.

Конвенція про права дитини:
Ст.2 1. Держави учасники... забезпечують усі... права... без якої-небудь дискримінації, незалежно від стану здоров'я... дитини.
2. Держави-учасниці вживають всіх необхідних заходів для забезпечення захисту дитини від усіх форм дискримінації ... на підставі ... висловлюваних поглядів чи переконань дитини, батьків дитини, законних опікунів чи інших членів сім'ї.
Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини (Конвенція про права людини та біомедицину):
Ст.1 Сторони цієї Конвенції захищають гідність і тотожність всіх людей та гарантують кожній особі - без дискримінації - повагу до її недоторканості та інших прав і основних свобод щодо застосування біології та медицини.

Третє: Прививки: Ст.42 Ризиковані методи ... профілактики ... визнаються допустимими, якщо вони ... застосовуються за згодою інформованого про їх можливі шкідливі наслідки пацієнта
Нажіль врачі самі не знають про шкідливі наслідки. Рекомундую вам їх навчити які є наслідки від вакцини.

Четверте: Ст.12 Повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою... Особам, які не досягли п'ятнадцятирічного віку..., щеплення проводяться за згодою їх батьків. Особам віком від п'ятнадцяти до вісімнадцяти років профілактичні щеплення проводяться за їх згодою та за згодою батьків...
Відомості про ... відмову від обов'язкових профілактичних щеплень підлягають статистичному обліку.
Якщо особа та (або) її законні представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження.
И последний важный нюанс... В ст 15 мова иде про те ,що не привитим дітям "... Не дозволяеться відвідувати ДИТЯЧИ ЗАКЛАДИ.." Хочу вас освідомити садик и школа - это ОСВIТНI ЗАКЛАДИ, так як Конституція дає гарантію на освіту будь-якого громадянина незалежно від стану здоров'я, хоч спідозного, і вже тим більше, Здорового дитини, який не може бути джерелом зараження для щеплених дітей.
Якщо Моз боїться не привитих дітей є підозра що привики не якісні та не працюють.

Пяте: Частина 2 статті 2 Закону України "Про освіту":
"Підзаконні нормативно-правові акти не можуть звужувати зміст і обсяг конституційного права на освіту...
Листи, інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади, крім наказів, ЗАРЕЄСТРОВАНИХ Міністерством юстиції України, та документів, що регулюють внутрішню діяльність органу, НЕ Є нормативно-правовими актами і НЕ МОЖУТЬ встановлювати правові норми"

Шосте: Щодо практики Верховного Суду
У справі № 682/1692/17 від 17 квітня 2019 року Верховний Суд не приходив до
висновків, , що нібито нещепленим дітям не можна відвідувати школи та дитсадки. Натомість Суд прийшов до наступних висновків: «Судами попередніх інстанцій встановлено, що 12 червня 2017 року на засіданні лікарсько-консультативної комісії було встановлено, що
у травні 2017 року мати відмовилась від вакцинації дитини на RV1 АКДП та
вирішено, що у зв`язку з неблагополучною епідеміологічною ситуацією по
правцю ОСОБА_2 відвідувати дитячий садок не може».
Варто звернути увагу на ту, що саме обмежувальні заходи і позитивний висновок
Верховного Суду щодо правомірності недопуску дитини до дитсадку був чітко
пов’язаний з наявністю неблагополучної епідемічної ситуації – це головний
чинник, коли можуть здійснюватися відповідні обмежувальні заходи, що
відповідає ст. 32 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме:
«Обмежувальні протиепідемічні заходи встановлюються місцевими
органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування за
поданням відповідного головного державного санітарного лікаря у разі, коли
в окремому населеному пункті, у дитячому виховному, навчальному чи
оздоровчому закладі виник спалах інфекційної хвороби або склалася
неблагополучна епідемічна ситуація…».
А неблагополучна епідемічна ситуація може встановлюватися виключно
державним санітарним лікарем, відповідним наказом, який на сьогодні відсутній
у будь-якому місті України.

Сьоме: Протокол N 12 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод:
Ст.1 1. Здійснення будь-якого передбаченого законом права забезпечується без дискримінації за будь-якою ознакою, наприклад за ознакою ...переконань... або за іншою ознакою.
2. Ніхто не може бути дискримінований будь-яким ОРГАНОМ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ за будь-якою ознакою, наприклад за тими, які зазначено в пункті 1.

Восьме: Хочу вам нагадати: Конституція України:
ст.24 Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками ...переконань... або іншими ознаками.
Ст.6 Кожний громадянин України має право на охорону здоров'я, що передбачає: ... и) правовий захист від будь-яких незаконних форм дискримінації, пов'язаних із станом здоров'я;

Девяте: Мене цікавить формулювання "законних інтересів дитини на охорону здоров'я"
Розберемо за словами:
Дитина - людина народжена від жінки та чоловіка, за яку вони відповідальні до досягнення нею повноліття.
Охорона здоров'я - комплекс заходів націлений на збереження здоров'я людини
Інтерес - може бути, як емоцією так і системою цілей і задач
Закон - нормативно-правовий документ прийнятий законодавчим органом державної влади.
Якщо, перше і друге зрозуміло, то із третім і четвертим в мене виникають питання.
А чи вірно законодавчі органи розуміють захист інтересів дитини у збереженні її здоров'я?
Чи має він незаперечні докази користі від вакцинації, щоб мати право на її узаконення?
Чи не є словосполучення "законні інтереси дитини" ширмою для прикриття інтересів тих, хто визначає складову інтересів дитини, прикриваючи свій власний інтерес?

Десяте: Хочу наголосити Рішення Конституційного Суду України вiд 04.03.2004 № 5-рп/2004: доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту на принципах рівності, означає, що нікому не може бути відмовлено в праві на освіту

Підсумовую вище викладине:Вимагаю надати нормативно-правові акти, в яких зазначено перелік причин згідно з яких, лікар може не видати довідку 086-1/о для вступу в заклад освіти та дошкільний заклад освіти

Наголошую мене ваша вода не цікавить!!! То не відповіль на поставлиний запит!

З повагою,

Анатолий