Ви можете підтримати роботу сайту "Доступ до правди": ЗАДОНАТИТИ

просп. Свободи 6, відїзд№7. Несправність ліфта.

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію

Прошу повідомити:

1. Яка саме запчастина або вузол ліфта вийшла з ладу.

2. Коли востаннє проводилося технічне обслуговування зазначеного ліфта.

3. Чи проводилася експертна перевірка або інше технічне обстеження ліфта після виходу його з ладу, і які результати такої перевірки.

4. До якої категорії належить ремонт, капітальний або поточний.

5. Яка є орієнтовна вартість запланованого ремонту чи заміни несправної запчастини.

Відповідь прошу надати у встановлений законом строк (не пізніше 5 робочих днів з дати отримання запиту).

З повагою,

Ірина

Доброго дня!

Данний запит стосується адреси: просп. Свободи 6, підїзд №7

З повагою,

Ірина

КП "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району міста Києва"

Доброго дня!
Документ відхилено з причини недотримання вимог до форми звернення, передбаченої Законом України «Про звернення громадян».
Так, відповідно до частини шостої статті 5 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення). Отже, електронне звернення є різновидом письмового звернення.
Водночас звертаємо вашу увагу на те, що згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні громадянина має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати*. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надісланні електронного звернення не вимагається.
З урахуванням викладеного підпис громадянина в електронному зверненні може бути відсканованим, сфотографованим тощо. Звичайно опрацьовуються електронні звернення громадян, підписані з застосуванням електронного цифрового підпису.
Слід зазначити, згідно з статтею 8 Закону України «Про звернення громадян» письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається анонімним і розгляду не підлягає.
Враховуючи зазначене, після належного оформлення звернення просимо Вас надіслати його повторно для подальшого розгляду.
Дякуємо за розуміння.
* відповідно до визначення, наведеного в Юридичній енциклопедії, підпис визначається як «графіч. начерк, який означає особу його виконавця і здійснюється нею з метою посвідчення документа або підтвердження відомостей, що містяться у док-ті й свідчать про певне відношення до них того, хто розписується» (Юридична енциклопедія; В 6 т./ Редкол.: Ю70 Ю.С. Шемшученко (голова редкол.) та ін. – К.: «Укр. енцикл.», 1998. ISBN 966-7492-00-1), а згідно з Великим тлумачним словником української мови підпис – це «прізвище або ініціали, написані власноручно під текстом, малюнком, картиною і т. ін., як свідчення авторства або потвердження чого-небудь» (7-е видання: Великий тлумачний словник української мови (з Дод., допов. На CD)/Уклад. і голов. Ред. В.Т. Бусел – К.: Ірпінь: ВТФ «Перун», 2009 – 1736 с.: іл. – ISBN 966-569-013-2).

показати цитоване