Простій начальника ДЕІ у Закарпатській області
-
Від: Михайло Малишев
До: Кабінет Міністрів України -
Доброго дня!
ЗВЕРНЕННЯ
щодо дотримання законодавства про державну службу, трудового законодавства та ефективності використання бюджетних коштів
Відповідно до статті 19 Конституції України, Законів України "Про державну службу", "Про звернення громадян", "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та Кодексу законів про працю України звертаюсь щодо перевірки законності та обґрунтованості оголошення простою начальника Державної екологічної інспекції у Закарпатській області Мартина І.А.
Прошу перевірити та надати роз'яснення щодо наступних питань:
1. Щодо законності оголошення простою:
- Чи відповідає оголошення простою керівника державного органу вимогам статті 34 КЗпП України та Закону України "Про державну службу"?
- Чи наявні фактичні підстави для оголошення простою (відсутність організаційних або технічних умов)?
- Чи дотримано процедуру оголошення простою відповідно до чинного законодавства?
2. Щодо оплати праці під час простою:
- Чи забезпечено дотримання вимог статті 113 КЗпП України щодо оплати часу простою?
- Чи правомірно встановлено розмір оплати праці за час простою?
- Чи враховано особливості оплати праці державного службовця категорії "Б" під час простою?
3. Щодо використання бюджетних коштів:
- Чи не є оголошення простою керівника державного органу неефективним використанням бюджетних коштів?
- Яка сума бюджетних коштів витрачається на оплату простою?
- Чи не містять такі дії ознак нецільового використання бюджетних коштів, враховуючи що фактично оплачується невиконання посадових обов'язків?
- Чи проводилась оцінка економічної доцільності такого рішення?
- Чи не порушує це принципи ефективності та результативності використання бюджетних коштів, визначені Бюджетним кодексом України?
4. Щодо альтернативних заходів:
- Чи розглядалась можливість переведення на дистанційну роботу замість оголошення простою?
- Чи вживались заходи для усунення обставин, що призвели до простою?
- Чи забезпечено збереження всіх гарантій, передбачених законодавством про державну службу?
5. Щодо правових наслідків:
- Як оголошення простою впливає на проходження державної служби?
- Чи зараховується час простою до стажу державної служби?
- Чи впливає простій на інші права та гарантії державного службовця?
ПРОШУ:
1. Провести перевірку законності та обґрунтованості оголошення простою начальника ДЕІ у Закарпатській області.
2. Перевірити дотримання вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу при оголошенні простою.
3. Провести оцінку ефективності використання бюджетних коштів при оплаті простою.
4. Надати правовий висновок щодо відповідності дій керівництва вимогам законодавства.
5. У разі виявлення порушень вжити заходів відповідно до вашої компетенції та, за необхідності, передати матеріали до відповідних контролюючих органів.
Відповідь прошу надати у встановлений законом строк.
З повагою,
Михайло Малишев
Відповідь у вкладеному файлі.
-----Original Message-----
From: Михайло Малишев <[FOI #137183 email]>
Sent: Friday, November 15, 2024 1:30 PM
To: Publishinfo <[Кабінет Міністрів України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Простій начальника ДЕІ у Закарпатській області
Доброго дня!
ЗВЕРНЕННЯ
щодо дотримання законодавства про державну службу, трудового законодавства та ефективності використання бюджетних коштів
Відповідно до статті 19 Конституції України, Законів України "Про державну службу", "Про звернення громадян", "Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні" та Кодексу законів про працю України звертаюсь щодо перевірки законності та обґрунтованості оголошення простою начальника Державної екологічної інспекції у Закарпатській області Мартина І.А.
Прошу перевірити та надати роз'яснення щодо наступних питань:
1. Щодо законності оголошення простою:
- Чи відповідає оголошення простою керівника державного органу вимогам статті 34 КЗпП України та Закону України "Про державну службу"?
- Чи наявні фактичні підстави для оголошення простою (відсутність організаційних або технічних умов)?
- Чи дотримано процедуру оголошення простою відповідно до чинного законодавства?
2. Щодо оплати праці під час простою:
- Чи забезпечено дотримання вимог статті 113 КЗпП України щодо оплати часу простою?
- Чи правомірно встановлено розмір оплати праці за час простою?
- Чи враховано особливості оплати праці державного службовця категорії "Б" під час простою?
3. Щодо використання бюджетних коштів:
- Чи не є оголошення простою керівника державного органу неефективним використанням бюджетних коштів?
- Яка сума бюджетних коштів витрачається на оплату простою?
- Чи не містять такі дії ознак нецільового використання бюджетних коштів, враховуючи що фактично оплачується невиконання посадових обов'язків?
- Чи проводилась оцінка економічної доцільності такого рішення?
- Чи не порушує це принципи ефективності та результативності використання бюджетних коштів, визначені Бюджетним кодексом України?
4. Щодо альтернативних заходів:
- Чи розглядалась можливість переведення на дистанційну роботу замість оголошення простою?
- Чи вживались заходи для усунення обставин, що призвели до простою?
- Чи забезпечено збереження всіх гарантій, передбачених законодавством про державну службу?
5. Щодо правових наслідків:
- Як оголошення простою впливає на проходження державної служби?
- Чи зараховується час простою до стажу державної служби?
- Чи впливає простій на інші права та гарантії державного службовця?
ПРОШУ:
1. Провести перевірку законності та обґрунтованості оголошення простою начальника ДЕІ у Закарпатській області.
2. Перевірити дотримання вимог трудового законодавства та законодавства про державну службу при оголошенні простою.
3. Провести оцінку ефективності використання бюджетних коштів при оплаті простою.
4. Надати правовий висновок щодо відповідності дій керівництва вимогам законодавства.
5. У разі виявлення порушень вжити заходів відповідно до вашої компетенції та, за необхідності, передати матеріали до відповідних контролюючих органів.
Відповідь прошу надати у встановлений законом строк.
З повагою,
Михайло Малишев
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #137183 email]
Is [Кабінет Міністрів України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Кабінет Міністрів України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.org.ua/change_request/new...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------