Простій у державних органах

Нам невідомо, чи відповідь на цей запит була інформативною. Якщо ви Михайло Малишев, будь ласка, авторизуйтесь і вкажіть, наскільки успішним був запит.
Михайло Малишев

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

1. Правові роз'яснення щодо порядку оформлення простою державних службовців в умовах воєнного стану, зокрема:

1.1. Нормативні акти (або витяги з них), що регулюють:
- порядок оформлення простою державних службовців;
- необхідні документи для обґрунтування простою;
- вимоги до визначення строків простою;
- порядок оплати часу простою.

1.2. Роз'яснення щодо співвідношення норм:
- Кодексу законів про працю України (статті 34, 113);
- Закону України "Про державну службу";
- Закону України "Про правовий режим воєнного стану";
- інших нормативно-правових актів, що регулюють це питання.

2. Інформацію щодо:
- порядку документального оформлення простою державних службовців;
- переліку обов'язкових документів для оформлення простою;
- вимог до змісту наказу про оголошення простою;
- порядку погодження рішення про простій з вищестоящими органами.

3. Правові висновки або роз'яснення НАДС щодо:
- можливості встановлення простою на невизначений термін;
- необхідності розгляду альтернативних варіантів (переведення, дистанційна робота);
- порядку відновлення роботи після завершення простою.

4. Копії методичних рекомендацій, роз'яснень, листів НАДС (за наявності) щодо:
- оформлення простою державних службовців;
- оплати праці під час простою;
- збереження/втрати статусу державного службовця під час простою.

Відповідно до частини другої статті 21 Закону України "Про доступ до публічної інформації" прошу надати відповідь безкоштовно.

З повагою,

Михайло Малишев

Національне агентство України з питань державної служби

1 Attachment