процедура повернення вкладу
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
- щодо процедури повернення коштів в період дії тимчасової адміністрації,якщо термін вкладу (депозиту)закінчується в період роботи тимчасової адміністрації;
- чи можливо розірвати договір вкладу в період роботи тимчасової адміністрації та яка процедура при цьому повернення вкладу?
З повагою,
Юлія Чухало
Електронна пошта
Фонд гарантування вкладів
фізичних осіб
Юлія Чухало
[FOI #3516 email]
05.02.2015 № 07-3620/15
Фонд гарантування вкладів фізичних осіб (далі – Фонд гарантування) розглянув Ваш запит, зареєстрований Фондом 31.01.2014 № 1613/15 і повідомляє наступне.
Протягом дії тимчасової адміністрації вкладники-фізичні особи можуть отримати свої кошти за договорами банківського вкладу (депозиту), строк дії яких закінчився, та за договорами банківського рахунку (поточні та карткові рахунки). Виплати за зазначеними договорами здійснюватимуться в розмірі вкладу, включаючи відсотки, нараховані на день початку процедури виведення Фондом банку з ринку, але не більше 200 тисяч гривень.
Відповідно до ч.1 ст.36 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» уповноважена особа Фонду від імені Фонду набуває всі повноваження органів управління банку та органів контролю з дня початку тимчасової адміністрації і до її припинення.
Виплати коштів за депозитними договорами, що були розірвані у встановленому чинним законодавством України порядку до введення тимчасової адміністрації здійснюватимуться відповідно до списків вкладників, які формує уповноважена особа Фонду на тимчасову адміністрацію.
Інформація про час та порядок виплат оприлюднюється на сайті Фонду в мережі Інтернет за адресою www.fg.gov.ua, на сайті і в головному офісі банку, в якому запроваджена тимчасова адміністрація.
Оголошення про назву банку, через який здійснюватимуться виплати, і про час та порядок виплат розміщується на сайті Фонду в мережі Інтернет: www.fg.gov.ua, на сайті і в головному офісі банку, в якому запроваджена тимчасова адміністрація.
Для отримання коштів вкладникам необхідно буде звернутися до будь-якої установи визначеного для виплат коштів банку з паспортом і копією документа органу державної податкової служби про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (ідентифікаційний код).
Подавати до Фонду заяву на отримання коштів в межах гарантованої суми під час тимчасової адміністрації не потрібно. Виплата коштів здійснюватиметься за списками вкладників, які формує уповноважена особа Фонду на тимчасову адміністрацію.
Додатково повідомляємо, інформація про діяльність Фонду гарантування, його правовий статус, функції, нормативно-правові акти, керівні органи та порядок здійснення граничного розміру відшкодування за вкладами фізичних осіб, розміщена на офіційному веб-сайті Фонду гарантування http://www.fg.gov.ua. Водночас, звертаємо Вашу увагу на те,що Фонд гарантування на регулярній основі та відповідно до встановлених термінів оприлюднює інформацію про прийняті рішення на офіційному сайті Фонду гарантування.
Із текстом Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» та нормативно-правовими актами Фонду гарантування можна також ознайомитись на офіційному веб-сайті Верховної Ради України http://www.rada.gov.ua/
Інформація щодо вкладу кожної конкретної фізичної особи може бути надана за письмовим зверненням такої особи в порядку, визначеному Законом України «Про звернення громадян».
Заступник директора-розпорядника А.Я. Оленчик
[Фонд гарантування вкладів фізичних осіб request email]
Вик.Філоненко С.М. (004) 33-35-70