Проїзд контролер
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію:
В соціальних мережах дуже багато скарг на оплату проїзду в тролейбусах що валідатори не працють, і що контролери штрафують недавно аналогічно ситуацію почитав тому прошу надати коментар щодо цього випадку?
Доброго дня. Сьогодні, 21/10 вранці, близько восьмої години ранку, в тролейбусі номер 2 (2011) стався інцидент. Я зайшла в тролейбус на задні двері. Валідатора там не немає. Пройти всередину шансів не було, оскільки тролейбус був повний. Я передала 10 грн.водію для оплати. Повно свідків та людей, які передавали мої гроші. Талончика мені не передали. Чи то водій не передала, чи хтось собі забрав неможливо доказати чи спростувати, однак тут же на наступній зупинці в тролейбусі з'явились контролери; задні і середні двері не відчиняли, і на мою відповідь, що я талона ще не отримала, контролер повідомила, що це мої проблеми. Інший контролер взагалі сказав, що водій не зобов'язаний давати талони. Тобто, мене звинувачують в тому що я здійснила безквитковий проїзд, однак талони він не зобов'язаний давати! Звертаюсь до начальника ЧТУ та до мера міста:" ця система, яку ви запровадили, не досконала. Вона не діє! Спочатку треба забезпечити належними умовами для здійснення оплати, бо ті чотири способи, які скрізь зазначені, не працюють належним чином. А контролери повинні бути більш розсудливими і компетентними. Встановіть камери в салоні. Або впровадьте нарешті продаж квитків на зупинках. Я - не єдина "жертва" подібних випадків. Штраф, який мені виписали платити не буду.
З повагою,
Анатолії Бондаренко
Доброго дня!
Питання не актуально питання було адресовано Чернівецької міської раді, а випадково відправилося Чернігівської міської раді.
З повагою,
Анатолії Бондаренко