регламент прийому та обслуговування дзвінків на номер гарячої лінії ГСЦ (044) 290 19 88
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
яким є регламент обслуговування звернень на гарячу лінію на номер (044) 290 19 88?
яким є час очікування на лінії?
Скільки часу потрібно прослухати робота щоб дочекатися з'єднання з оператором?
З повагою,
Михайло
https://hsc.gov.ua/index/publichna-infor...
-----Original Message-----
From: Михайло <[FOI #119770 email]>
Sent: Friday, November 17, 2023 5:38 PM
To: FOI requests at Головний сервісний центр МВС України <[Головний сервісний центр МВС України request email]>
Subject: Інформаційний запит - регламент прийому та обслуговування дзвінків на номер гарячої лінії ГСЦ (044) 290 19 88
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
яким є регламент обслуговування звернень на гарячу лінію на номер (044) 290 19 88?
яким є час очікування на лінії?
Скільки часу потрібно прослухати робота щоб дочекатися з'єднання з оператором?
З повагою,
Михайло
-------------------------------------------------------------------
Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #119770 email]
Is [Головний сервісний центр МВС України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Головний сервісний центр МВС України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...
Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди
-------------------------------------------------------------------