Регулювання рекламної діяльності
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
Відповідно до вимог ст.1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 №2939-VI, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, звертаюсь з проханням надати наступну інформацію (роз’яснення).
Прошу надати роз’яснення щодо наступного питання. Згідно ст. 22 ЗУ Про рекламу вiд 03.07.1996 № 270/96-ВР, не забороняється реклама товарів, які мають співзвучні, схожі назви з товарами алкогольної продукції Підприємство-резидент, яке має зареєстровану торгову марку, виробляє та реалізовує алкогольну продукцію має намір випустити безалкогольну продукцію у вигляді питної води. Чи є правомірним реалізація та виготовлення такої продукції, використовуючи вищевказану торгову марку? Також чи можливо використовувати у назві безалкогольної продукції елементи, частково слова, яким іменові алкогольні вироби, зокрема горілка.
З повагою,
Ольга Слєпцова