Реєстрація НПА
-
Від: Олена Метл
До: Міністерство юстиції України -
У цього запиту дуже багато відповідей, тому вони розміщені на кількох сторінках:
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Надати інформацію, чи надходив до реєстрацї в Міністерство юстиції України, відповідно до законодавства, НПА "Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року.
У випадку , якщо з якихось причин неможливо надати змістовну відповідь по суті запиту – письмово вказати причину та перенаправити запит за належністю відповідно до вимог Закону України.
З повагою,
Олена М.
Доброго дня!
Також
2) Належним чином завірену копію еталонного тексту занесеного в реєстр нормативно правових актів Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року.
3) Надати вхідний номер цього запиту на інформацію
З повагою,
Олена М.
Доброго дня!
Мій запит щодо реєстраціїї НПА згідно законодавства все ще на розгляді?
Відповіді не має.
З повагою,
Олена Метл.
Доброго дня!
Шановні міністерства, надайте відповідь щодо мого запиту!
Тримайтесь Закону “Про доступ до публічної інформації”
З повагою,
Олена Метл
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Надати інформацію, чи надходив до реєстрацї в Міністерство юстиції України чи/або Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Одеса) , відповідно до законодавства, НПА "Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року
2) Надати реестраційний номер цього Розпорядження (НПА) в Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиції.
З повагою,
Олена Метл
Доброго дня!
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, беручи до уваги Статтю 19 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права закріплено право кожного на вільне вираження свого погляду; це право включає свободу шукати, одержувати і поширювати будь-яку інформацію та ідеї, незалежно від державних кордонів, усно, письмово чи за допомогою друку або художніх форм вираження чи іншими способами на свій вибір, також, керуючись Конституцією України довожу до вашого відома:
" ЗАТВЕРДЖЕНЕ
постановою Кабінету Міністрів України
від 28 грудня 1992 р. № 731
ПОЛОЖЕННЯ
про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств, інших органів виконавчої влади."
2. Державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти, які містять одну або більше норм, що зачіпають права, свободи, законні інтереси і стосуються обов’язків громадян та юридичних осіб, встановлюють новий або змінюють, доповнюють чи скасовують організаційно-правовий механізм їх реалізації, або мають міжвідомчий характер, тобто є обов’язковими для інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також юридичних осіб, що не належать до сфери управління суб’єкта нормотворення.
{Пункт 2 в редакції Постанови КМ № 117 від 19.02.2020}
3. На державну реєстрацію подаються нормативно-правові акти, прийняті уповноваженими на це суб'єктами нормотворення в електронній (через систему електронної взаємодії органів виконавчої влади із застосуванням засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки) або паперовій формі в порядку, визначеному Мін’юстом, що містять норми права, мають неперсоніфікований характер і розраховані на неодноразове застосування, незалежно від строку їх дії (постійні чи обмежені певним часом) та характеру відомостей, що в них містяться, у тому числі з грифами "Для службового користування", "Особливої важливості", "Цілком таємно", "Таємно" та іншими, а також прийняті в порядку експерименту.
{Пункт 3 в редакції Постанови КМ № 1440 від 28.10.2004; із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ № 55 від 17.01.2018, № 1031 від 11.12.2019}
4. Державна реєстрація нормативно-правового акта полягає у проведенні правової експертизи на відповідність його Конституції та законодавству України, Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод 1950 року і протоколам до неї, міжнародним договорам України, згоду на обов’язковість яких надано Верховною Радою України, та зобов’язанням України у сфері європейської інтеграції та праву Європейського Союзу (acquis ЄС), антикорупційної та гендерно-правової експертиз з урахуванням практики Європейського суду з прав людини, а також прийнятті рішення про державну реєстрацію цього акта, присвоєнні йому реєстраційного номера та занесенні до Єдиного державного реєстру нормативно-правових актів.
{Пункт 4 в редакції Постанови КМ № 117 від 19.02.2020}
5. На державну реєстрацію не подаються акти:
а) персонального характеру (про склад комісій, призначення на посаду і звільнення з неї, заохочення працівників тощо);
б) дія яких вичерпується одноразовим застосуванням, крім актів про затвердження положень, інструкцій та інших, що містять правові норми;
в) оперативно-розпорядчого характеру (разові доручення);
г) якими доводяться до відома підприємств, установ і організацій рішення вищестоящих органів;
д) спрямовані на організацію виконання рішень вищестоящих органів і власних рішень міністерств, інших органів виконавчої влади, що не мають нових правових норм;
е) рекомендаційного, роз'яснювального та інформаційного характеру (методичні рекомендації, роз'яснення, у тому числі податкові, тощо), нормативно-технічні документи (національні та регіональні стандарти, технічні умови, будівельні норми і правила, правила спортивних змагань з видів спорту, визнаних в Україні, тарифно-кваліфікаційні довідники, кодекси усталеної практики, форми звітності, у тому числі щодо державних статистичних спостережень, адміністративних даних та інші).
{Підпункт "е" пункту 5 в редакції Постанови КМ № 248 від 26.03.2008; із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ № 295 від 22.04.2020}
У разі надходження акта, який не підлягає державній реєстрації, орган державної реєстрації протягом п'яти робочих днів повертає його суб'єкту нормотворення з відповідним обґрунтуванням"
На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):
1) Чи направлявся АКТ центрального органу виконавчої влади - Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року на державну реєстрацію відповідно до "28 грудня 1992 р. № 731
Про затвердження Положення про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади"
2) Якщо АКТ центрального органу виконавчої влади -Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року - не підлягає державній реєстрації - надати завірену належним чином відповідь державного реєстратора (Міністерство юстиції чи /або Південного міжрегіонального управління Міністерства юстиці) з відповідним обгрунтуванням.
3) Якщо взагалі не підлягає державній реєстрації - надати відповідь - якого характеру є цей Акт - Розпорядження № Р-788/0/3-18 від 22.12.2018 року. (разове доручення, рекомендаційне тощо)
З повагою, Олена Мет.