Роз'яснення щодо роботи ІРЦ Херсонської області під час окупації

Ольга Атаманюк

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Каховський ІРЦ просить надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Наразі наші педагогічні працівники які виїхали та які залишилися в окупації знаходяться на простої та отримують 2/3 посадового окладу. Зараз буде запускатись онлайн навчання наших освітніх закладів, продовжують функціонувати інклюзивні класи. Відповідно до діючого Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти «До складу команди залучаються фахівці інклюзивно-ресурсного центру, які брали участь у проведенні комплексної оцінки. У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) засідання команди можуть проходити в режимі он-лайн та/або у змішаному очно-дистанційному форматі» . Якщо для педагогів ЗЗСО є роз’яснення в листі МОН від 26.08.2022. №1/9807 «Про фінансування освітньої субвенції», то про педагогічних працівників ІРЦ, які виїхали нічого не сказано. На яких законних підставах їх залучати до роботи?
2. Чи можна працівникам які виїхали та можуть працювати, а саме консультувати батьків, педагогів, входити в команди супроводу, поновити повний робочий день, а простій залишити для працівників які знаходяться на тимчасово окупованій території? На що спиратися в нормативній базі?

3. Також до Положення про ІРЦ в квітні 2022 року вийшли зміни, де вказано, що тепер фахівці ІРЦ повинні надавати систематичний кваліфікований супровід (корекційно-розвиткові послуги) дітям, в яких виникли освітні труднощі, проблеми з соціалізацією, потребують розвитку навичок саморегуляції, та запобігання посилення психологічних травм. Тобто, раніше ми могли працювати тільки з дітьми які неохоплені навчанням (складна інвалідність, діти до 3-х років, хто знаходиться на пед.патронажі), а зараз виходить що можемо працювати з дітьми які потребують нашого втручання в ЗДО, ЗЗСО та інші категорії. Але це у діючих статутах наших ІРЦ це не передбачено. Через воєнні дії зміни до статутів ми не мали можливості внести. Виходячи з вище зазначеного питаємо: чи можуть наші фахівці проводити корекційно-розвиткові заняття з цими категоріями, вписувати це в свої плани та на що спиратися?
3.1 Яким саме особам з ООП треба надавати системний кваліфікований супровід?:
⁃ тим, які стоять на обліку в ІРЦ та навчалися в ЗО, що знаходилися на території обслуговування ІРЦ;
⁃ батьки яких, або вони особисто звернулися до ІРЦ в даний час .
⁃ Чи працювати з дітьми, які вимушено змінили місце проживання (перебування) та були зараховані в інклюзивні класи (групи) та здобувають освіту в закладах освіти за межами області ?

4. Будь ласка, розблокуйте або надайте новий доступ від програми АС ІРЦ директорам ІРЦ, які знаходяться на підконтрольній території.

5. Хвилює питання, якщо хтось з працівників виїхав в країну ЄС, чи може ця людина продовжувати працювати дистанційно бо є можливість ( оргтехніка та інтернет). Читали рекомендації, що ці працівники повинні написати заяву за власний рахунок (але то тільки з власного бажання, а бажання наші працівники не виявили бо можуть працювати онлайн).

6. Ми дуже потребуємо роз’яснень та рекомендацій щодо організації робочого процесу ІРЦ Херсонської області, які виїхали та можуть частково відновити свою роботу.
ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВДЯЧНІ ЗА ДОПОМОГУ.

Директор Ольга АТАМАНЮК
[email address]

informzapyt, Міністерство освіти і науки України

На Ваш лист від 20.09.2022 року повідомляємо таке.
Відповідно до частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Частина перша статті 1 Закону України «Про доступ до публічної інформації» визначає, що публічна інформація – це відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана або створена в процесі виконання суб’єктами владних повноважень своїх обов’язків, передбачених чинним законодавством, або яка знаходиться у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації, визначених цим Законом.
Відповідно до положень пункту 1 постанови Пленуму Вищого адміністративного суду України від 29 вересня 2016 року № 10 «Про практику застосування адміністративними судами законодавства про доступ до публічної інформації» (далі – постанова Пленуму) визначальним для публічної інформації є те, що вона заздалегідь зафіксована будь-якими засобами та на будь-яких носіях та знаходилась у володінні суб’єктів владних повноважень, інших розпорядників публічної інформації. Не є інформаційним запитом звернення, для відповіді на яке необхідно створити інформацію, крім випадків, коли розпорядник інформації не володіє запитуваною інформацією, але зобов’язаний нею володіти.
Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини п’ятої статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запит на інформацію має містити: ім’я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку, якщо такий є; загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо; підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.
Окрім того, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини другої статті 2 Закону України «Про доступ до публічної інформації» цей Закон не поширюється на відносини у сфері звернень громадян, які регулюються спеціальним законом, Законом України «Про звернення громадян». У зверненні громадянина, відповідно до частини сьомої статті 5 Закону України «Про звернення громадян», має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Враховуючи зазначене, Міністерство освіти і науки України не має правових підстав для розгляду Вашого листа відповідно до положень та вимог законів України «Про доступ до публічної інформації» та «Про звернення громадян».
Просимо Вас надіслати лист на електронну пошту [email address], оформивши його відповідно до статей 5, 8 ЗУ «Про звернення громадян» (графічний підпис обов’язковий).

Відділ планування, зв’язків з громадськістю та доступу до публічної інформації директорату європейської інтеграції, бюджетування та узгодження політик

-----Original Message-----
From: Ольга Атаманюк <[FOI #104283 email]>
Sent: Tuesday, September 20, 2022 10:30 PM
To: FOI requests at Міністерство освіти і науки України <[Міністерство освіти і науки України request email]>
Subject: Інформаційний запит - Роз'яснення щодо роботи ІРЦ Херсонської області під час окупації

Доброго дня!

На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію (наступні документи):

Каховський ІРЦ просить надати наступну інформацію (наступні документи):
1. Наразі наші педагогічні працівники які виїхали та які залишилися в окупації знаходяться на простої та отримують 2/3 посадового окладу. Зараз буде запускатись онлайн навчання наших освітніх закладів, продовжують функціонувати інклюзивні класи. Відповідно до діючого Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти «До складу команди залучаються фахівці інклюзивно-ресурсного центру, які брали участь у проведенні комплексної оцінки. У період воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану (особливого періоду) засідання команди можуть проходити в режимі он-лайн та/або у змішаному очно-дистанційному форматі» . Якщо для педагогів ЗЗСО є роз’яснення в листі МОН від 26.08.2022. №1/9807 «Про фінансування освітньої субвенції», то про педагогічних працівників ІРЦ, які виїхали нічого не сказано. На яких законних підставах їх залучати до роботи?
2. Чи можна працівникам які виїхали та можуть працювати, а саме консультувати батьків, педагогів, входити в команди супроводу, поновити повний робочий день, а простій залишити для працівників які знаходяться на тимчасово окупованій території? На що спиратися в нормативній базі?

3. Також до Положення про ІРЦ в квітні 2022 року вийшли зміни, де вказано, що тепер фахівці ІРЦ повинні надавати систематичний кваліфікований супровід (корекційно-розвиткові послуги) дітям, в яких виникли освітні труднощі, проблеми з соціалізацією, потребують розвитку навичок саморегуляції, та запобігання посилення психологічних травм. Тобто, раніше ми могли працювати тільки з дітьми які неохоплені навчанням (складна інвалідність, діти до 3-х років, хто знаходиться на пед.патронажі), а зараз виходить що можемо працювати з дітьми які потребують нашого втручання в ЗДО, ЗЗСО та інші категорії. Але це у діючих статутах наших ІРЦ це не передбачено. Через воєнні дії зміни до статутів ми не мали можливості внести. Виходячи з вище зазначеного питаємо: чи можуть наші фахівці проводити корекційно-розвиткові заняття з цими категоріями, вписувати це в свої плани та на що спиратися?
3.1 Яким саме особам з ООП треба надавати системний кваліфікований супровід?:
⁃ тим, які стоять на обліку в ІРЦ та навчалися в ЗО, що знаходилися на території обслуговування ІРЦ; ⁃ батьки яких, або вони особисто звернулися до ІРЦ в даний час .
⁃ Чи працювати з дітьми, які вимушено змінили місце проживання (перебування) та були зараховані в інклюзивні класи (групи) та здобувають освіту в закладах освіти за межами області ?

4. Будь ласка, розблокуйте або надайте новий доступ від програми АС ІРЦ директорам ІРЦ, які знаходяться на підконтрольній території.

5. Хвилює питання, якщо хтось з працівників виїхав в країну ЄС, чи може ця людина продовжувати працювати дистанційно бо є можливість ( оргтехніка та інтернет). Читали рекомендації, що ці працівники повинні написати заяву за власний рахунок (але то тільки з власного бажання, а бажання наші працівники не виявили бо можуть працювати онлайн).

6. Ми дуже потребуємо роз’яснень та рекомендацій щодо організації робочого процесу ІРЦ Херсонської області, які виїхали та можуть частково відновити свою роботу.
ЗАЗДАЛЕГІДЬ ВДЯЧНІ ЗА ДОПОМОГУ.

Директор Ольга АТАМАНЮК
[email address]

-------------------------------------------------------------------

Будь ласка, використовуйте цю електронну адресу для всіх відповідей на цей запит.
[FOI #104283 email]

Is [Міністерство освіти і науки України request email] the wrong address for Freedom of Information requests to Міністерство освіти і науки України? If so, please contact us using this form:
https://dostup.pravda.com.ua/change_requ...

Увага! Це повідомлення та будь-яка відповідь на нього будуть опубліковані на сайті Доступу до Правди

-------------------------------------------------------------------

сховати цитоване